Bramka płatnicza Blue Media
akredo.plPłatnościBramki płatniczeBramka płatnicza Blue Media

Bramka płatnicza Blue Media

Blue Media to renomowana polska bramka płatnicza, która od lat oferuje szeroki zakres usług płatniczych dla sklepów internetowych. Została stworzona przez Krajowy Integrator Płatności i jest obecnie używana przez ponad 33 tysiące sklepów online w Polsce. Umożliwia ona dokonywanie płatności za pomocą różnych metod, takich jak karty płatnicze, BLIK, Apple Pay, Google Pay czy przelewy międzybankowe. Dzięki współpracy z wieloma bankami, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi, Blue Media gwarantuje szybkie i bezpieczne transakcje. Bezpieczeństwo jest priorytetem dla firmy, która posiada certyfikat PCI DSS, działa zgodnie z normą ISO 27001 i jest nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego. Dodatkowo, oferuje ona również usługi takie jak doładowania telefonów czy uproszczone płatności za rachunki. Mimo że jest to jedna z czołowych bramek płatniczych w Polsce, jej ograniczenie polega na tym, że nie wszyscy sprzedawcy ją obsługują. Niemniej jednak, Blue Media to solidny i zaufany partner w świecie e-commerce, który stale się rozwija i dostosowuje do potrzeb rynku.

Patrycja Kowalczyk
Patrycja Kowalczyk, 24.01.2023 r

Czym jest bramka płatnicza Blue Media?

Blue Media to krajowa instytucja płatnicza, oferująca rozbudowany system płatności online oraz offline. Bramka płatnicza Blue Media jest używana przez ponad 33 tys. sklepów online w Polsce, umożliwiając szybkie i bezpieczne płatności z wykorzystaniem różnych metod: kartą VISA lub Mastercard, BLIK, Apple Pay, Google Pay, przelew międzybankowy BlueCash, płatność za pobraniem i wiele więcej.

Blue Media gwarantuje błyskawiczną transakcję niezależnie od metody - sprzedawca lub usługodawca otrzyma zapłatę w kilka minut i przejdzie do realizacji zamówienia. Oprócz usługi płatności online, Blue Media oferuje również doładowania telefonów oraz uproszczone płatności za rachunki u Twoich dostawców mediów, ubezpieczycieli i innych usługodawców.

Jak działają płatności internetowe Blue Media?

Blue Media współpracuje z tysiącami sklepów internetowych i obsługuje miliony klientów. Aby skorzystać z usługi błyskawicznych płatności, przy dokonywaniu płatności za zakupy należy wybrać Blue Media, a następnie jedną z oferowanych metod.

Bramka płatnicza Blue Media obsługuje wszystkie najpopularniejsze formy płatności online - łącznie ponad 400 form płatności. Do najczęściej wykorzystywanych zaliczamy:

  • płatności automatyczne Pay by link:  mTransfer, Przelewy24 Banku BZWBK, iPKO,
  • płatności kartą, 
  • płatności cykliczne, 
  • 1-Click: VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro, 
  • BLIK, 
  • płatności szybkim przelewem,
  • raty online,
  • płatności odroczone

Z płatności Blue Media można korzystać w sklepach, które nawiązały współpracę z tą bramką płatniczą. Może to zrobić każda firma - wystarczy podpisać umowę i aktywować odpowiednią dla swojego sklepu wtyczkę płatności online.

Jakie banki obsługuje Blue Media?

Aktualna lista banków współpracujących z Blue Media:

  • Alior Bank,
  • Bank Millennium,
  • Bank Pocztowy,
  • BOŚ Bank,
  • BNP Paribas,
  • Citi Bank,
  • Credit Agricole,
  • Envelo Bank,
  • ING Bank Śląski,
  • mBank,
  • Nest Bank,
  • PayWay Toyota Bank,
  • PBS Bank,
  • Pekao SA,
  • PKO BP,
  • Plus Bank,
  • Inteligo,
  • Santander Bank Polska S.A.,
  • SGB Bank S.A.,
  • Spółdzielcza Grupa Bankowa,
  • T-Mobile Usługi Bankowe,
  • Volkswagen Bank.

Blue Media akceptuje wpłaty z wielu banków, również z banków zagranicznych (płatność z wykorzystaniem systemu błyskawicznych przelewów międzybankowych BlueCash).

Bezpieczeństwo bramki płatniczej Blue Media

Blue Media to polska instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF). Instytucja posiada zgodę na prowadzenie systemu płatności BlueCash, wydaną przez Narodowy Bank Polski (NBP).

Bramka płatnicza posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001. Blue Media spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Każda transakcja przez bramkę Blue Media przebiega w połączeniu szyfrowanym i zabezpieczonym certyfikatem SSL - gwarancja, że Twoje dane nie zostaną odczytane przez niepowołane osoby. Dodatkowo wybrane płatności są objęte ochroną standardem 3D-Secure.

Zalety i wady płatności Blue Media

Zalety płatności Blue Media:

  • dostępnych jest wiele różnych metod płatności,
  • błyskawiczny przelew na konto sprzedawcy,
  • bezpieczna transakcja,
  • dodatkowe usługi: doładowania telefonu, płatności za rachunki,
  • wsparcie techniczne dla klientów biznesowych i indywidualnych,
  • świetna obsługa klienta i pomoc 24/7,
  • gotowe rozwiązania dla różnych branż e-commerce,
  • akceptacja płatności z zagranicznych banków.

Wady płatności Blue Media:

  • ograniczone grono sprzedawców obsługujących płatności Blue Media.

Blue Media to wielofunkcyjna usługa przyjmowania płatności onlinie, który ma bardzo duże zaufanie wśród przedsiębiorców, instytucji oraz klientów indywidualnych. Przedstawiamy najważniejsze zalety i wady tej bramki płatniczej.

Bramka płatnicza Blue Media - podsumowanie

Blue Media to jedna z czołowych firm oferujących rozwiązania płatnicze z wykorzystaniem technologii fintech. Bramka płatnicza akceptuje aż 99,9 metod płatności dostępnych w Polsce. Płacą z Blue Media masz gwarancję szybkiej i bezpiecznej płatności, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Z Blue Media można zapłacić w wielu sklepach, a liczba partnerów stale rośnie! Wszystko to ze względu na świetne warunki współpracy i możliwość dopasowania systemu przyjmowania płatności do potrzeb swojego biznesu.

Często zadawane pytania

Ile się czeka na zwrot pieniędzy z Blue Media?
W przypadku błędnej transakcji, środki wrócą na konto w przeciągu 3-4 dni roboczych.
Czy Blue Media pobiera prowizje?
Nie, Blue Media nie pobiera prowizji od osób płacących z wykorzystaniem bramki. Prowizja jest naliczana na konto przedsiębiorcy, który korzysta z tego systemu płatności.
Jak ponowić płatność Blue Media?
Jeśli nie udało Ci się dokonać płatności przez Blue Media, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Znajdziesz tam wiadomość od Blue Media S.A. zawierająca link do finalizacji transakcji. Link do płatności jest aktywny przez 6 dni. Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz wiadomości od Blue Media - to czy zostanie dostarczona zależy od polityki sklepu internetowego - złóż zamówienie ponownie i dokonaj płatności. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z obsługą klienta Blue Media.
Jak sprawdzić status płatności Blue Media?
W tym celu należy skontaktować się z bankiem, z którego zlecony został przelew. Zazwyczaj jest on realizowany w kilka minut od jego zlecenia. Jeśli płatności nie została zaksięgowana przez sklep, skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu oraz Blue Media w celu wyjaśnienia sprawy.
Jak anulować transakcję Blue Media?
Nie można anulować przelewu Blue Media! Aby odzyskać pieniądze, skontaktuj się ze sprzedawcą i anuluj zakup bezpośrednio u niego. W ten sposób odzyskasz pieniądze.

Komentarze

M
Opinia od:
Marta

Czy opinia była przydatna?

0
Dzień dobry. Zrobiłam przwlew za rzeczy, płatność z banku idciagnięto a sprzedawca nie dostał pieniędzy? Co mam dalej zrobić, żeby sprawdzić gdzie sa moje pieniądze?2024-07-04 10:29:09
I
Opinia od:
Iryna

Czy opinia była przydatna?

0
Dzień dobry, jeżeli doładowanie telefonu zostało zrobione na blędny numer, czy można anulować tą transakcje?2024-02-29 08:45:52
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5