Bramka płatnicza eService
akredo.plPłatnościBramki płatniczeBramka płatnicza eService

Bramka płatnicza eService

System akceptowania płatności eService zapewnia kompleksową obsługę transakcji offline oraz online. Jako partner programu Polska Bezgotówkowa promuje sprzedaż za pomocą metod bezgotówkowych i otwiera nowe możliwości realizowania transakcji. Poznaj jak działa bramka płatnicza eService i czym wyróżnia się na tle innych, konkurencyjnych usług przyjmowania płatności!

Patrycja Kowalczyk
Patrycja Kowalczyk, 24.01.2023 r

Czym jest bramka płatnicza eService?

eService to jedna z największych spółek zajmujących się akceptacją i rozliczaniem płatności bezgotówkowych na świecie i największą działającą w środkowej Europie. Spółka eService należy do PKO Banku Polskiego i jest częścią międzynarodowej grupy EVO Payments. Instytucja świadczy szeroki zakres usług umożliwiających przyjmowanie płatności bezgotówkowych i ułatwiających ten proces.

Jedną z usług oferowanych przez eService jest bramka płatnicza, która daje możliwość przyjmowania płatności za zakupy i usługi bezpośrednio na stronie internetowej.

Jak działają płatności internetowe eService?

eService to firma dostarczająca system do przyjmowania płatności online w sklepach internetowych. Aby aktywować usługę w swoim sklepie, przedsiębiorca musi złożyć zapytanie o ofertę. Oferta eService jest skierowana do różnych typów biznesu, a każdy klient znajdzie rozwiązanie idealne.

Zakres funkcji w ramach obsługi płatności internetowych eService jest bardzo duży:

  • płatności przez SafeLink - bezpieczny link do płatności, który umożliwia opłatę zamówienia; kupujący nie musi płacić od razu,
  • płatności kartami przez Internet: VISA oraz Mastercard,
  • BLIK,
  • szybkie przelewy online - akceptowane przelewy z ponad 200 banków,
  • płatności portfelami elektronicznymi: Apple Pay i Google Pay,
  • PayPal.

Usługi eService są bardzo opłacalne, prowizja od transakcji jest ustalana indywidualnie z każdym klientem. Wielkim plusem jest brak opłat za:

  • aktywację usługi w sklepie internetowym,
  • dostęp do panelu administracyjnego,
  • obsługę zwrotów,
  • wypłatę środków w PLN,
  • abonament.

Jakie banki obsługuje eService?

eService przyjmuje przelewy bankowe oraz szybkie przelewy od ponad 200 banków! Ponadto, ta bramka płatnicza umożliwia przyjmowanie płatności w kilkunastu walutach. Dodatkowo, eService obsługuje płatności w walutach krajowych nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i na Węgrzech.

Jeśli jednak, klient nie znajdzie swojego banku na liście do przelewu, ma możliwość zrealizowania płatności kartą! eService przyjmuje płatności każdą kartą płatniczą z logo VISA lub Mastercard. Dodatkowe ułatwienie płatności kartą przez bramkę płatniczą, bez konieczności wpisywania danych, zapewnia akceptacja portfeli elektronicznych Apple Pay oraz Google Pay.

Bezpieczeństwo bramki płatniczej eService

Płatności internetowe z eService są bardzo bezpieczne. Dlaczego? Po pierwsze: spółka należy do PKO Banku Polskiego - największego banku komercyjnego w Polsce oraz Grupy EVO Payments - międzynarodowej spółki finansowej. Zaangażowanie tak dwóch poważnych instytucji daje gwarancję wysokiej jakości obsługi, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo transakcji dla przedsiębiorców i ich klientów.

Po drugie: system eService posiada szereg certyfikatów (P2PE- Point to Point Encryption, PCI DSS - Payment Card Industry Data Security Standard, ISO 18295-1:2017 Customer Contact Centres, ISO 9001:2015), które potwierdzają idealne przygotowanie do przeprowadzenia transakcji bezgotówkowych oraz bezpiecznego procesu przetwarzania danych.

Transakcje płatnicze przeprowadzane za pośrednictwem eService odbywają się w ramach szyfrowanego połączenia SSL. Dane z karty, banku dotyczące płatności nie są przechowywane na stronie sprzedawcy! Komunikacja odbywa się pomiędzy bankami za pośrednictwem systemu eService.

Zalety i wady płatności eService

Bramka płatnicza eService dominuje na rynku e-commerce i znacznie ułatwia sprzedaż produktów, zapewniając dostęp do najpopularniejszych metod płatności. Przedstawiamy najważniejsze zalety oferty eService!

Zalety:

  • szeroki wachlarz akceptowanych metod płatności,
  • brak opłat za aktywację i obsługę,
  • łatwa i szybka integracja z Twoim sklepem internetowym,
  • brak opłat naliczanych na płatnika,
  • bardzo duży zakres usług dodatkowych,
  • szybka wypłata środków w ramach rozliczenia,
  • gwarancja wysokiego bezpieczeństwa.

Wady:

  • koszty obsługi można poznać dopiero przy zapytaniu o ofertę.

Bramka płatnicza eService - podsumowanie

Bramka płatnicza eService to jedna z najlepszych ofert przyjmowania płatności przez Internet! W ramach podstawowej obsługi można rozszerzyć zakres akceptowanych metod płacenia za zakupy o najpopularniejsze, najczęściej wykorzystywane przez klientów na całym świecie! Jest to usługa na wysokim poziomie, zapewniająca bardzo dużo benefitów i wygodną obsługę zarówno dla przedsiębiorcy oraz jego klientów.

Często zadawane pytania

Ile się czeka na zwrot pieniędzy z eService?
eService umożliwia zwrot pieniędzy przez platformę obsługi klienta. Kwota z anulowanego, a opłaconego zamówienia lub w ramach obsługi zwrotu zostanie pobrana z konta przedsiębiorcy i przekazana na konto płatnika, wybraną przez niego metodą.
Czy eService pobiera prowizje?
Tak, eService pobiera prowizję, której wysokość i sposób naliczania jest ustalana indywidualnie. Z drugiej strony, firma nie pobiera opłaty za aktywację czy obsługę w ramach opłaty abonamentowej.
Jak ponowić płatność eService?
Płatność realizowaną przez eService łatwo ponowić za pośrednictwem linku do płatności Pay-by-link. Każda płatność posiada automatycznie wygenerowany, bezpieczny link, który umożliwia opłacenie zamówienia w innym czasie niż od razu po zakupie.
Jak sprawdzić status płatności eService?
Status płatności eService każdego przyjętego zamówienia można sprawdzić w panelu obsługi, logując się na panelu administracyjnym w przeglądarce.
Jak anulować transakcję eService?
Płatności online przez eService nie da się anulować. Aby odzyskać pieniądze, konieczne będzie skontaktowanie się ze sprzedawcą i anulowanie zamówienia. Dopiero wtedy, na życzenie sprzedawcy, płatność zostanie zwrócona na rachunek płatnika.

Komentarze

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5