Bramka płatnicza eService
akredo.plPłatnościBramki płatniczeBramka płatnicza eService

Bramka płatnicza eService

Bramka płatnicza eService należy do PKO Banku Polskiego i jest częścią globalnej grupy EVO Payments. Jako jedna z największych firm w środkowej Europie, umożliwia ona przedsiębiorcom akceptację i rozliczanie płatności bezgotówkowych w szerokim zakresie. Dzięki eService, sklepy internetowe mogą przyjmować płatności za pomocą kart VISA i Mastercard, szybkich przelewów z ponad 200 banków, BLIK, portfeli elektronicznych takich jak Apple Pay i Google Pay, czy też PayPal. Jednym z kluczowych atutów eService jest bezpieczeństwo, podkreślone przynależnością do renomowanych instytucji finansowych oraz posiadaniem certyfikatów związanych z bezpiecznym przetwarzaniem danych. Co ważne, eService nie nalicza dodatkowych opłat za aktywację czy obsługę, a prowizja od transakcji ustalana jest indywidualnie. Mimo że koszty obsługi są dostępne dopiero po złożeniu zapytania o ofertę, to zaawansowane funkcje, wysoki poziom bezpieczeństwa oraz szeroki zakres usług czynią eService jednym z liderów w branży e-commerce.

Patrycja Kowalczyk
Patrycja Kowalczyk, 24.01.2023 r

Czym jest bramka płatnicza eService?

eService to jedna z największych spółek zajmujących się akceptacją i rozliczaniem płatności bezgotówkowych na świecie i największą działającą w środkowej Europie. Spółka eService należy do PKO Banku Polskiego i jest częścią międzynarodowej grupy EVO Payments. Instytucja świadczy szeroki zakres usług umożliwiających przyjmowanie płatności bezgotówkowych i ułatwiających ten proces.

Jedną z usług oferowanych przez eService jest bramka płatnicza, która daje możliwość przyjmowania płatności za zakupy i usługi bezpośrednio na stronie internetowej.

Jak działają płatności internetowe eService?

eService to firma dostarczająca system do przyjmowania płatności online w sklepach internetowych. Aby aktywować usługę w swoim sklepie, przedsiębiorca musi złożyć zapytanie o ofertę. Oferta eService jest skierowana do różnych typów biznesu, a każdy klient znajdzie rozwiązanie idealne.

Zakres funkcji w ramach obsługi płatności internetowych eService jest bardzo duży:

  • płatności przez SafeLink - bezpieczny link do płatności, który umożliwia opłatę zamówienia; kupujący nie musi płacić od razu,
  • płatności kartami przez Internet: VISA oraz Mastercard,
  • BLIK,
  • szybkie przelewy online - akceptowane przelewy z ponad 200 banków,
  • płatności portfelami elektronicznymi: Apple Pay i Google Pay,
  • PayPal.

Usługi eService są bardzo opłacalne, prowizja od transakcji jest ustalana indywidualnie z każdym klientem. Wielkim plusem jest brak opłat za:

  • aktywację usługi w sklepie internetowym,
  • dostęp do panelu administracyjnego,
  • obsługę zwrotów,
  • wypłatę środków w PLN,
  • abonament.

Jakie banki obsługuje eService?

eService przyjmuje przelewy bankowe oraz szybkie przelewy od ponad 200 banków! Ponadto, ta bramka płatnicza umożliwia przyjmowanie płatności w kilkunastu walutach. Dodatkowo, eService obsługuje płatności w walutach krajowych nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i na Węgrzech.

Jeśli jednak, klient nie znajdzie swojego banku na liście do przelewu, ma możliwość zrealizowania płatności kartą! eService przyjmuje płatności każdą kartą płatniczą z logo VISA lub Mastercard. Dodatkowe ułatwienie płatności kartą przez bramkę płatniczą, bez konieczności wpisywania danych, zapewnia akceptacja portfeli elektronicznych Apple Pay oraz Google Pay.

Bezpieczeństwo bramki płatniczej eService

Płatności internetowe z eService są bardzo bezpieczne. Dlaczego? Po pierwsze: spółka należy do PKO Banku Polskiego - największego banku komercyjnego w Polsce oraz Grupy EVO Payments - międzynarodowej spółki finansowej. Zaangażowanie tak dwóch poważnych instytucji daje gwarancję wysokiej jakości obsługi, ze szczególnym naciskiem na bezpieczeństwo transakcji dla przedsiębiorców i ich klientów.

Po drugie: system eService posiada szereg certyfikatów (P2PE- Point to Point Encryption, PCI DSS - Payment Card Industry Data Security Standard, ISO 18295-1:2017 Customer Contact Centres, ISO 9001:2015), które potwierdzają idealne przygotowanie do przeprowadzenia transakcji bezgotówkowych oraz bezpiecznego procesu przetwarzania danych.

Transakcje płatnicze przeprowadzane za pośrednictwem eService odbywają się w ramach szyfrowanego połączenia SSL. Dane z karty, banku dotyczące płatności nie są przechowywane na stronie sprzedawcy! Komunikacja odbywa się pomiędzy bankami za pośrednictwem systemu eService.

Zalety i wady płatności eService

Zalety płatności eService:

  • szeroki wachlarz akceptowanych metod płatności,
  • darmowa aktywacja i obsługa,
  • łatwa i szybka integracja z Twoim sklepem internetowym,
  • bardzo duży zakres usług dodatkowych,
  • szybka wypłata środków w ramach rozliczenia,
  • gwarancja wysokiego bezpieczeństwa.

Wady płatności eService:

  • koszty obsługi można poznać dopiero przy zapytaniu o ofertę.

Bramka płatnicza eService dominuje na rynku e-commerce i znacznie ułatwia sprzedaż produktów, zapewniając dostęp do najpopularniejszych metod płatności. Przedstawiamy najważniejsze zalety oferty eService!

Bramka płatnicza eService - podsumowanie

Bramka płatnicza eService to jedna z najlepszych ofert przyjmowania płatności przez Internet! W ramach podstawowej obsługi można rozszerzyć zakres akceptowanych metod płacenia za zakupy o najpopularniejsze, najczęściej wykorzystywane przez klientów na całym świecie! Jest to usługa na wysokim poziomie, zapewniająca bardzo dużo benefitów i wygodną obsługę zarówno dla przedsiębiorcy oraz jego klientów.

Często zadawane pytania

Ile się czeka na zwrot pieniędzy z eService?
eService umożliwia zwrot pieniędzy przez platformę obsługi klienta. Kwota z anulowanego, a opłaconego zamówienia lub w ramach obsługi zwrotu zostanie pobrana z konta przedsiębiorcy i przekazana na konto płatnika, wybraną przez niego metodą.
Czy eService pobiera prowizje?
Tak, eService pobiera prowizję, której wysokość i sposób naliczania jest ustalana indywidualnie. Z drugiej strony, firma nie pobiera opłaty za aktywację czy obsługę w ramach opłaty abonamentowej.
Jak ponowić płatność eService?
Płatność realizowaną przez eService łatwo ponowić za pośrednictwem linku do płatności Pay-by-link. Każda płatność posiada automatycznie wygenerowany, bezpieczny link, który umożliwia opłacenie zamówienia w innym czasie niż od razu po zakupie.
Jak sprawdzić status płatności eService?
Status płatności eService każdego przyjętego zamówienia można sprawdzić w panelu obsługi, logując się na panelu administracyjnym w przeglądarce.
Jak anulować transakcję eService?
Płatności online przez eService nie da się anulować. Aby odzyskać pieniądze, konieczne będzie skontaktowanie się ze sprzedawcą i anulowanie zamówienia. Dopiero wtedy, na życzenie sprzedawcy, płatność zostanie zwrócona na rachunek płatnika.

Komentarze

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5