Aplikacja mobilna Millennium Bank
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0
4.5/5
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć Bank Millennium w telefonie?
Aplikacja mobilnej bankowości Millennium jest dostępna na smartfony z systemem iOS oraz Android. Wejdź do sklepu z aplikacjami w swoim telefonie (AppStore, Google Play, AppGallery) i wyszukaj aplikację Bank Millennium.
Pobierz i zainstaluj Bank Millennium! Aplikacja jest dostępna za darmo, dla aktualnych i nowych klientów Millennium. Aby zacząć korzystać z wszystkich funkcji mobilnej bankowości konieczne jest posiadanie konta w Banku Millennium i aktywacja aplikacji. Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je przez aplikację!
Ekran startowy w aplikacji Millennium Bank
Po włączeniu aktywnej aplikacji Bank Millennium trafisz na ekran logowania. Znajdziesz tu następujące informacje:
- stan konta - w ustawieniach aplikacji możesz wybrać, które konto ma się wyświetlać i czy ma być widoczna kwota,
- przycisk “Zaloguj się”
- przycisk szybkiego kontaktu z infolinią banku,
- przycisk BLIK - szybkie wygenerowanie kodu BLIK.
Zaloguj się do aplikacji: podaj kod PIN lub użyj odcisku palca. Znajdujesz się na ekranie głównym aplikacji mobilnej Banku Millennium. Na ekranie wyświetlą się:
- stan Twoich finansów podzielony na trzy grupy: konto bieżące, rachunek oszczędnościowy oraz karta produktów w innych bankach,
- skróty do najpopularniejszych funkcji: przelewy, historia, BLIK i więcej - możesz samodzielnie wybrać jakie funkcje i w jakiej kolejności mają się wyświetlać w tym miejscu,
- ostatnie wydarzenia - sekcja w której znajdziemy najważniejsze informacje związane z obsługą konta np. ostatnie wydatki, wpływy, historia transakcji czy przypomnienie o nadchodzącej płatności,
- Twoje skróty - przeciągnij palcem z dołu ekranu w górę aby wyświetlić najważniejsze i najczęściej używane funkcje aplikacji Bank Millennium, z tego ekranu możesz zmienić limity transakcji, opłacić parking czy bilet autobusowy, przejść do szczegółowych ustawień i tymczasowo zablokować kartę.
Jak się zalogować do aplikacji Bank Millennium
Aktywacja i logowanie do aplikacji bankowości mobilnej Millennium jest bardzo proste. Pobierz i uruchom aplikację a następnie:
- Kliknij przycisk “Aktywuj aplikację”.
- Wpisz swój MilleKod i swoje hasło lub hasło tymczasowe.
- Wprowadź PESEL, a następnie wywołaj połączenie z infolinią i zaznacz na ekranie telefonu usłyszany 3-cyfrowy kod.
- Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji. Gotowe!
Do swojej aplikacji Banku Millennium możesz się zalogować podając kod PIN lub na odcisk palca. Aby włączyć funkcję logowania na odcisk palca należy wejść do: Menu > Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i włączyć nowy sposób logowania.
Co umożliwia aplikacja Bank Millennium
Bankowość mobilna Bank Millennium umożliwia zarządzanie kontem, finansami i korzystanie z nowych produktów banku z ekranu telefonu. Funkcje aplikacji Bank Millennium są podzielone na kategorie, które dają dostęp do poszczególnych funkcji: konta i płatności: saldo, historia i szczegóły, załączanie dokumentów do transakcji, tagowanie transakcji i dodawanie opisów historii transakcji, przelewy własne, krajowe, natychmiastowe, na e-mail/numer telefonu, za pomocą kodu QR, przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne, tworzenie kodów QR do przelewów, doładowania telefonów , definiowanie i edycja odbiorców;
karty płatnicze - historia kart kredytowych i przedpłaconych, spłata kart kredytowych, przelewy z kart kredytowych, zasilanie kart przedpłaconych, aktywacja/blokowanie kart, nadanie/zmiana kodu PIN, zmiana limitów transakcji, tymczasowa blokada karty;
lokaty - zakładanie lokat, dostęp do Lokaty Mobilnej tylko dla użytkowników aplikacji, zrywanie lokat
pożyczki - szczegóły, harmonogram i historia, zaciąganie nowych pożyczek, otwieranie limitu w koncie;
inwestycje - podgląd szczegółów oraz historii transakcji;
płatności mobilne BLIK - płatności, wypłaty i przelewy kodem BLIK;
funkcje dodatkowe - możliwość zakupu ubezpieczenia OC/AC, ubezpieczenia turystycznego, biletów komunikacji miejskiej oraz dokonywanie opłat parkingowych bezpośrednie połączenie z konsultantem bez dodatkowej weryfikacji oraz czat z pracownikami banku, program „Lubię to polecam”.
Transakcje w Bank Millennium
Z pomocą aplikacji bankowości Bank Millennium można zrealizować dowolną transakcję, niezależnie czy to płatność mobilna czy przelew. Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online. Aplikacja służy do autoryzacji płatności internetowych.
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Bank Millennium
Użytkownik aplikacji może zmieniać ustawienia aplikacji dotyczące miejsca i kolejności wyświetlania funkcji oraz jakie informacje mają przedstawiać a jakich nie. W aplikacji Bank Millennium możesz zmienić nawet kolor tła.
W ustawieniach możesz zmienić dane osobowe do konta bankowego, zarządzać limitami płatności i wiele więcej. Aplikacja daje niemal takie same możliwości jak bankowość elektroniczna MilleNet.
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Bank Millennium
Aplikacja Bank Millennium gwarantuje dostęp do wielu unikalnych funkcji, których nie znajdziesz w żadnym innym banku. Przykładem może być funkcja Bilety do kina - za pośrednictwem aplikacji możesz sprawdzić repertuar i kupić bilet, bez logowania w innych aplikacjach czy stronie kina.
Użytkownicy aplikacji mobilnej Millennium dodatkowo zyskują dostęp do wyjątkowych produktów np.: Lokata Mobilna czy pożyczki i limity kredytowe w ramach ofert specjalnych.
Bezpieczeństwo aplikacji Bank Millennium
Bank Millennium gwarantuje bezpieczeństwo korzystania z aplikacji bankowości mobilnej. W jaki sposób Millennium dba o bezpieczeństwo użytkowników?
- Dane dotyczące rachunków nie są przechowywane w pamięci telefonu.
- Wszystkie transakcje z wymagają potwierdzenia lub autoryzacji kodem PIN.
- Trzy nieudane próby logowania do aplikacji blokują dostęp.
- Automatyczne wylogowanie po okresie bezczynności.
- Transakcje są ograniczone limitami.
- Aplikacja mobilna nie jest podatna na ataki typu phishing.
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Bank Millennium
W przypadku, gdy napotkamy problemy z logowaniem do aplikacji należy skontaktować się z infolinią Banku Millennium. Można to zrobić bezpośrednio przez aplikację. Na ekranie logowania, w prawym dolnym rogu znajdziesz ikonę telefonu. Kliknij “telefon”, zadzwoń do biura obsługi klienta i przedstaw swój problem.
Jak odinstalować aplikację mobilną Bank Millennium?
Aby odinstalować aplikację Bank Millennium musisz:
- Znaleźć aplikację na telefonie - ikona przedstawia biała, dużą literę M na ciemnoróżowym tle.
- Kliknij i przytrzymaj ikonę aplikacji mobilnej bankowości.
- Wybierz komendę usuń aplikację. Gotowe!
Uwaga! Aby całkowicie dezaktywować aplikacje, zaloguj się do Millenetu, wejdź w opcję z paska menu: Bankowość Mobilna > Moje urządzenia. Usuń wybrane urządzenie, które chcesz pozbawić dostępu do bankowości.
Wady i zalety aplikacji mobilnej Bank Millennium
Bardzo duży wybór usług i funkcji
Możliwość personalizacji aplikacji
Dostęp do oferty limitowanej dla użytkowników aplikacji
Funkcja biletów do kina Intuicyjne sterowanie w aplikacji
Możliwość zaciągnięcia kredytu, pożyczki i aktywacji limitu
Stosunkowo wysokie wymagania techniczne
Aplikacja mobilna Bank Millennium - podsumowanie
Bankowość mobilna Millennium to bardzo dobra aplikacja, która daje dostęp do wielu ciekawych funkcji. Obsługa aplikacji jest naprawdę prosta - wystarczy poświęcić chwilę aby zapoznać się z rozmieszczeniem funkcji i dopasować ich układ do swoich preferencji.
Użytkownicy aplikacji mobilnej Bank Millennium mają dostęp do wyjątkowych produktów, z których nie mogą skorzystać inni klienci. Zainstaluj aplikację i sprawdź konto w Millennium!
Najczęściej zadawane pytania o aplikację mobilną Millennium Bank
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0