• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceCiti HandlowyAplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Google Play

0.1

App Store

0.2

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

4.3/5

Logowanie

4.7

Przelewy

4.5

Możliwości

4.1

Innowacyjność

4.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć Citi Mobile w telefonie?

Aby móc korzystać z aplikacji Citi Mobile, trzeba posiadać smartfon z dostępem do internetu. Należy w wybranym sklepie (Google Play lub App Store) odnaleźć aplikację Citi Mobile, a następnie kliknąć przycisk “Zainstaluj”. Reszta procesu zadzieje się automatycznie. Po pobraniu aplikacji konieczne będzie wprowadzenie danych z karty, która połączona jest z wybranym kontem. Nie trzeba się martwić - dane użytkownika podawane są tylko w celu założenia wirtualnej karty i są w pełni bezpieczne. 

 

Ekran startowy w aplikacji Citi Handlowy

Nowy ekran startowy aplikacji Citi Mobile posiada przejrzysty układ funkcjonalności oraz pozwala w prosty sposób zarządzać finansami. Po zalogowaniu użytkownik widzi stan swoich finansów. Nowością jest zakładka oferty - w jednym miejscu można znaleźć najnowsze oferty produktów i usług banku Citi Handlowy. 


Można też łatwo przejść na widok usługi Citibank Global Wallet czy pożyczki z karty. Dzięki bezpłatnym powiadomieniom push po transakcji zawsze można być na bieżąco ze swoimi finansami - powiadomienia będą pokazywać się na ekranie urządzenia bez konieczności logowania się do aplikacji.

 

Jak się zalogować do aplikacji Citi Mobile?

Aplikacja Citi Mobile jest powiązana z urządzeniem mobilnym użytkownika, czyli tylko on może się do niej zalogować na danym urządzeniu. Można to zrobić w tradycyjny sposób, wpisując hasło, jednak jest też możliwość logowania się odciskiem palca lub poprzez Face ID (iOS). Face ID to alternatywny mechanizm logowania, szybszy niż tradycyjny (za pomocą nazwy i użytkownika). Umożliwia logowanie w oparciu o identyfikację twarzy zapisaną na wybranych urządzeniach Apple. Minimum raz na 90 dni logowanie do aplikacji będzie poprzedzone wymogiem silnego uwierzytelnienia m.in. z wykorzystaniem Citi Mobile Token lub jednorazowego kodu SMS.

 

Co umożliwia aplikacja Citi Mobile?

Aplikacja Citi Mobile umożliwia:

  • płatności BLIK,
  • zarządzanie limitami płatności,
  • stworzenie Karty Wirtualnej,
  • zarządzanie ustawieniami karty i konta,
  • transakcje wielowalutowe,
  • ostęp do rozwiniętego modułu płatności,
  • możliwość otwierania rachunków w walutach zagranicznych,
  • autoryzacje mobilne,
  • skorzystanie z opcji “Raty w karcie”,
  • wzięcie pożyczki z karty,
  • korzystanie z alertów Citialerts.

Citi Mobile posiada nowy, zaktualizowany interfejs, który jest szybszy i prostszy w obsłudze niż poprzedni. Posiada przejrzysty układ funkcjonalności oraz pozwala w prosty sposób zarządzać finansami.

Transakcje w Citi Mobile

Aplikacja Citi Mobile umożliwia m.in. następujące transakcje:

wykonanie przelewu pomiędzy własnymi rachunkami oraz do dowolnych odbiorców z Konta Osobistego i Karty Kredytowej Citibank,
spłatę Karty Kredytowej Citibank,
wykonywanie zleceń walutowych i zleceń walutowych warunkowych za pośrednictwem Citi Kantor,
włączenie usługi Citibank Global Wallet oraz otwarcie kont walutowych w ramach tej usługi,
doładowanie telefonów komórkowych, zdefiniowanych wcześniej w Citibank Online.

Aplikacja umożliwia też sprawdzenie szczegółów ostatnich transakcji zaksięgowanych oraz oczekujących na Koncie Osobistym i Karcie Kredytowej Citibank.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Citi Mobile

W ramach ustawień konta oraz ich edycji za pomocą aplikacji można zmienić kod PIN do podłączonych kart Citibank. Użytkownik Citi Mobile może usunąć z pamięci swojego urządzenia nazwę użytkownika poprzez usunięcie wszystkich danych z pamięci podręcznej aplikacji. W najnowszej wersji usługi wprowadzona jest możliwość zarządzania limitami dla BLIKA.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Citi Mobile

Lista funkcjonalności Citi Mobile w ramach konta osobistego zawiera w sobie:

  • płatności BLIK,
  • Citi Kantor – wygodną platformę wymiany walut,
    informacje o saldzie i historii transakcji,
  • przelewy między własnymi rachunkami, zewnętrzne, zagraniczne i walutowe w tym przelewy Express Elixir i do Urzędu Skarbowego,
  • usługę Citi Global Wallet dzięki której, karta debetowa sama odpowiednio wybierze walutę transakcji przy płatności bez konieczności przepinania karty do konta walutowego,
  • możliwość otwarcia rachunków walutowych,
  • Kartę Wirtualną – możliwość aktywacji i korzystania z karty, zanim fizycznie dotrze ona do użytkownika,
  • zarządzanie lokatami.

Citi Mobile to wygodny dostęp do konta i karty kredytowej oraz innych podpiętych do niego kart. Aplikacja pozwala m.in. sprawdzić saldo i historię rachunku, konta oszczędnościowego, depozytu czy karty kredytowej, dokonać przelewów pomiędzy własnymi rachunkami oraz zewnętrznych oraz spłacić zadłużenie na karcie kredytowej.

Bezpieczeństwo aplikacji Citi Mobile?

Aplikacja Citi Mobile nie udostępnia danych użytkownika innym firmom ani organizacjom. Deweloper nie umożliwia przesłania prośby o usunięcie danych. Dane są zaszyfrowane podczas przesyłania. Usługa została sprawdzona w ramach niezależnego procesu pod kątem globalnego standardu bezpieczeństwa. Ponadto deweloper zobowiązał się do przestrzegania zasad dotyczących aplikacji dla rodzin w Google Play. 

Aplikacja może zbierać następujące dane: lokalizacja, dane osobowe, informacje finansowe, pliki i dokumenty, aktywność w innych aplikacjach, informacje o aplikacjach i ich działaniu, identyfikatory urządzenia i inne.  Nie jest możliwe korzystanie z Citi Mobile na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym, na którym zastosowano „jailbreaking” (Apple) i „rooting” (Android) ze względu na znaczące obniżenie poziomu bezpieczeństwa.

 

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Citi Mobile?

Po uaktualnieniu aplikacji Citi Mobile część użytkowników zetknęła się z problemami podczas logowania, otrzymując komunikat “aplikacja została zatrzymana”. W takim przypadku pomóc powinno odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Citi Mobile. Dobrym rozwiązaniem jest też „oczyszczenie aplikacji”. Aby to zrobić, należy:

  • uruchomić ustawienia telefonu,
  • przejść do zakładki „więcej”,
  • odnaleźć aplikację Citi Handlowy,
  • wykonać operację „Wyczyść dane” lub „Wyczyść pamięć”.

Specjaliści Citi Handlowy przypominają, że ze względów bezpieczeństwa nazwa użytkownika i hasło muszą być stworzone zgodnie ze wskazanymi kryteriami.  Hasło musi zawierać przynajmniej 8 znaków; jedną cyfrę; jedną dużą i jedną małą literę. Hasło nie może zawierać:

• polskich liter (ą, ę, ć itp.)

• następujących znaków specjalnych: ( ) , ; @ ~ `

• dwóch identycznych znaków (np. 44)

• trzech kolejnych cyfr (np.123) bądź liter (np. abc) zestawionych bezpośrednio po sobie.

W przypadku niespełnienia tych wymagań nazwa użytkownika lub hasło zostaną odrzucone. 

 

Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy- podsumowanie

W 2011 roku Citi Handlowy jako pierwszy bank w Polsce wprowadził dla wszystkich swoich klientów detalicznych aplikację bankowości mobilnej na telefony z systemem operacyjnym Android. Od tego czasu aplikacja Citi Mobile przeszła spore modyfikacje, aby trafić we wszystkie potrzeby jej użytkowników. Obecnie jej dostępna w App Store oraz sklepie Google Play. Ma szeroką funkcjonalność, która wykracza poza standardowe zlecenia przelewów czy bieżącą kontrolę rachunków. Najciekawsze wybrane funkcje aplikacji Citi Mobile to autoryzacja mobilna, raty w karcie, Citi Global Wallet, Pożyczka z Karty oraz alerty Citialerts. Co ciekawe, w ramach funkcjonalności aplikacji możliwe jest wyszukiwanie najbliższych bankomatów albo oddziałów Banku w oparciu o dane lokalizacyjne użytkownika. Aplikacja dostępna jest tylko dla osób posiadający konto w Citi Handlowy.

 

Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Ocena na Google Play

0.15

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Ocena w App Store

0.2

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Citi Mobile

Czy aplikacja Citi Mobile jest darmowa?

Tak, Citi Mobile jest darmową aplikacją.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Citi Mobile?

Należy jest najszybciej zablokować dostęp do konta z poziomu innych urządzeń oraz poinformować Citi Handlowy o zaistniałej sytuacji.

Czy aplikacja Citi Mobile przetwarza dane z telefonu?

Tak, pełna lista danych przetwarzanych przez aplikację znajduje się w jej opisie w sklepach Google Play i App Store.

Czy mogę korzystać z aplikacją Citi Mobile w trybie samolotowym?

Aplikacja Citi Mobile powinna działać bez problemu w trybie samolotowym.

Czy mogę korzystać z aplikacji Citi Mobile na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak, jest taka możliwość, ale telefon musi być zarejestrowany w kraju, w którym działa aplikacja.

Czy aplikacja Citi Mobile będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Numer telefonu jest powiązany z aplikacją, w związku z tym po jego zmianie mogą wystąpić problemy z niektórymi funkcjonalnościami Citi Mobile. Konieczna będzie zmiana danych użytkownika (zmiana numeru telefonu przypisanego do aplikacji).

Jak przenieść Citi Mobile na nowy telefon?

Należy pobrać na niego aplikację i przejść proces weryfikacji, dane zapisane w aplikacji przeniosą się automatycznie.

Czy aplikacja Citi Mobile będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, pod warunkiem, że zostanie na nim zainstalowana i że to urządzenie będzie z nią kompatybilne.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Citi Mobile?

Aplikacja powinna być możliwa do zainstalowania na kilku urządzeniach. Mogą jednak pojawić się problemy techniczne. Warto wcześniej skonsultować się ze specjalistą Citi Handlowy i porozmawiać o chęci zainstalowania aplikacji na różnych urządzeniach.

Czy w aplikacji Citi Mobile można mieć dwa lub więcej kont?

Tak, jest taka możliwość.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Citi Mobile?

Należy wejść w zakładkę Odbiorcy i odnaleźć funkcję usuń lub zapomnij odbiorcę.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna Citi Mobile w Citi Handlowy

Google Play

0.1

App Store

0.2

AppGallery

0.0

Produkty Citi Handlowy

Kredyt konsolidacyjny w Citi Handlowy

Kredyt hipoteczny w Citi Handlowy

Kredyt gotówkowy Citi Handlowy

Kredyt samochodowy w Citi Handlowy

Karta kredytowa w Citi Handlowy

Konto dla dziecka w Citi Handlowy

Konto osobiste w Citi Handlowy Bank

Konto walutowe w Citi Handlowy

Konto oszczędnościowe w Citi Handlowy

Lokata w Citi Handlowy

Inne produkty banku
Konto dla dziecka w Citi Handlowy
Konto dla dziecka w Citi Handlowy
4.8
0
Konto osobiste w Citi Handlowy Bank
Konto osobiste w Citi Handlowy Bank
3.9
2
Konto walutowe w Citi Handlowy
Konto walutowe w Citi Handlowy
4.6
0
Konto oszczędnościowe w Citi Handlowy
Konto oszczędnościowe w Citi Handlowy
4.5
0
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone