Infolinia | 800 804 904 |
Monity | telefoniczne/listowne/SMS/e-mail |
Wizyty w domu | Nie |
Platforma online | eultimo.pl |
Windykatorzy terenowi |
- |
Windykacja Ultimo - pomoc w spłacie zadłużenia
Ultimo to doświadczona firma windykacyjna zajmująca się zakupem i obsługą wierzytelności. Na rynku istnieje od 2002 roku. Firma przykłada szczególną wagę do utrzymania profesjonalnych relacji z osobami zadłużonymi. Od 2005 roku jest członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych Polski, gdzie współtworzy i wspomaga przestrzeganie dokumentu Zasady Dobrych Praktyk windykacyjnych. Każdego roku firma otrzymuje również Certyfikat Audytu Etycznego ZPF, świadczący o jej wysokich standardach etycznych.
Jak działa windykacja Ultimo?
W odzyskiwaniu wierzytelności firma stawia na współpracę z osobą zadłużoną, udostępniając jej specjalny portal eUltimo. Dzięki niemu dłużnik może sprawdzić aktualny stan zadłużenia, spłacić ratę, lub korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert. Dostęp do narzędzi wspomagających spłatę ma doprowadzić do odzyskania całościowej kwoty zadłużenia.
Podczas windykacji polubownej Ultimo nawiązuje również regularny kontakt z dłużnikiem. Firma dzwoni telefonicznie, wysyła listy oraz wiadomości SMS i e-mail, chcąc rozwiązać problem spłaty.
Etapy windykacji w Ultimo
Ultimo zajmuje się współpracą z dłużnikiem i polubownym odzyskiwaniem zadłużenia. Priorytetem firmy jest etyka i utrzymanie dobrych relacji z osobami, którym pomaga wyjść z długu. Ultimo nie reklamuje usług związanych z windykacją sądowniczą.
Etap | Działanie |
---|---|
Monitoring należności | Monity - wiadomości tekstowe, wezwania do zapłaty |
Proces polubowny | Udostępnienie platformy eUltimo, zaproponowanie nowych warunków spłaty |
Windykacja Ultimo kontakt
Godziny pracy | Sposób kontaktu |
08:00 - 17:00 | telefon: 800 804 904 |
08:00 - 17:00 | e-mail: sprzedaz@ultimo.pl |
7:00 - 21:00 | czat na stronie internetowej |
24h | platforma eUltimo |
Skarga na Ultimo - jak ją złożyć?
Na stronie serwisu Ultimo znajduje się zakładka “Wnioski i reklamacje”. Za jej pomocą możesz nawiązać kontakt z konsultantem lub złożyć wybrany wniosek albo oświadczenie, w tym reklamację na podstawie kwestionowania sposobu prowadzenia działań windykacyjnych.
Jeżeli kontakt z Ultimo nie umożliwi nawiązania porozumienia, sprawę można skierować do rzecznika spraw konsumenta w urzędzie miejskim lub do UOKiK przez system ePUAP, e-mail bądź listownie.
Komentarze