Windykacja Ultimo - pomoc w spłacie zadłużenia

Windykacja Ultimo

Filip Nawarski
Filip Nawarski, 25.11.2022 r
Infolinia 800 804 904
Monity telefoniczne/listowne/SMS/e-mail
Wizyty w domu Nie
Platforma online eultimo.pl
Windykatorzy terenowi

-

Windykacja Ultimo - pomoc w spłacie zadłużenia

Ultimo to doświadczona firma windykacyjna zajmująca się zakupem i obsługą wierzytelności. Na rynku istnieje od 2002 roku. Firma przykłada szczególną wagę do utrzymania profesjonalnych relacji z osobami zadłużonymi. Od 2005 roku jest członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych Polski, gdzie współtworzy i wspomaga przestrzeganie dokumentu Zasady Dobrych Praktyk windykacyjnych. Każdego roku firma otrzymuje również Certyfikat Audytu Etycznego ZPF, świadczący o jej wysokich standardach etycznych.

Jak działa windykacja Ultimo?

W odzyskiwaniu wierzytelności firma stawia na współpracę z osobą zadłużoną, udostępniając jej specjalny portal eUltimo. Dzięki niemu dłużnik może sprawdzić aktualny stan zadłużenia, spłacić ratę, lub korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert. Dostęp do narzędzi wspomagających spłatę ma doprowadzić do odzyskania całościowej kwoty zadłużenia.

Podczas windykacji polubownej Ultimo nawiązuje również regularny kontakt z dłużnikiem. Firma dzwoni telefonicznie, wysyła listy oraz wiadomości SMS i e-mail, chcąc rozwiązać problem spłaty.

Etapy windykacji w Ultimo

Ultimo zajmuje się współpracą z dłużnikiem i polubownym odzyskiwaniem zadłużenia. Priorytetem firmy jest etyka i utrzymanie dobrych relacji z osobami, którym pomaga wyjść z długu. Ultimo nie reklamuje usług związanych z windykacją sądowniczą.

Etap Działanie
Monitoring należności Monity - wiadomości tekstowe, wezwania do zapłaty
Proces polubowny Udostępnienie platformy eUltimo, zaproponowanie nowych warunków spłaty

Windykacja Ultimo kontakt

Godziny pracy Sposób kontaktu
08:00 - 17:00 telefon: 800 804 904
08:00 - 17:00 e-mail: sprzedaz@ultimo.pl
7:00 - 21:00 czat na stronie internetowej
24h platforma eUltimo

Skarga na Ultimo - jak ją złożyć?

Na stronie serwisu Ultimo znajduje się zakładka “Wnioski i reklamacje”. Za jej pomocą możesz nawiązać kontakt z konsultantem lub złożyć wybrany wniosek albo oświadczenie, w tym reklamację na podstawie kwestionowania sposobu prowadzenia działań windykacyjnych.

Jeżeli kontakt z Ultimo nie umożliwi nawiązania porozumienia, sprawę można skierować do rzecznika spraw konsumenta w urzędzie miejskim lub do UOKiK przez system ePUAP, e-mail bądź listownie.

Komentarze

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie