Aplikacja mobilna w SBR Banku
Google Play
2.0
App Store
4.0
AppGallery
0.0
4.5/5
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć aplikację mobilną SBR Bank w telefonie?
Założenie aplikacji mobilnej SBR Bank w telefonie nie jest wcale skomplikowane. Wystarczy, że:
- Ściągniesz aplikację SBR Bank za pośrednictwem Google Play lub App Store na swoim telefonie.
- Wpiszesz swój identyfikator i dodasz nazwę użytkownika.
- Zalogujesz się do bankowości elektronicznej i dodasz w niej nowe urządzenie.
- Zeskanujesz kod QR.
- Ustawisz sposób autoryzacji.
Jak widać, proces zakładania aplikacji mobilnej SBR Bank ogranicza się do kilku prostych kroków. Gdybyś jednak miał trudności z założeniem aplikacji, warto udać się po pomoc do placówki banku, w której jeden z pracowników chętnie pomoże Ci ją zainstalować na Twoim telefonie i pokaże Ci jej najważniejsze funkcje!
Ekran startowy w aplikacji SBR Bank
Po każdorazowym zalogowaniu się do aplikacji SBR Banku będzie wyświetlał Ci się panel startowy. W górnej części ekranu wyszczególniony zostanie Twój bieżący stan konta, a zaraz pod nim wyszczególnione na pomarańczowo przychody i na niebiesko wydatki, jakie zostały zarejestrowane w bieżącym miesiącu. Pod nimi użytkownik aplikacji ma wyszczególnione 3 panele skrótowe:
- Przelewy,
- smartKartę,
- Blik.
Pod skrótami pozwalającymi na ułatwiony dostęp do wykonania różnych operacji bankowych, znajduje się lista ostatnich transakcji wraz z wyszczególnieniem typu danej operacji oraz odbiorcy, do którego trafiły przelane środki.
Jak się zalogować do aplikacji SBR Bank?
Tuż po zainstalowaniu aplikacji oraz jej aktywacji, konieczne będzie nadanie przez jej użytkownika e-PINU do aplikacji oraz preferowanego sposobu logowania do aplikacji. To od użytkownika aplikacji zależy już czy będzie preferował logowanie za pomocą e-PINU, czy danych biometrycznych, czyli na przykład za pomocą odcisku palca. Istotne jest również dodanie urządzenia mobilnego do listy zaufanych urządzeń z racji tego, że bank przy każdorazowym logowaniu w aplikacji banku będzie weryfikował czy korzysta z niej wyłącznie uprawniony do tego użytkownik. Gdy użytkownik dopełni powyższe kwestie techniczne, wystarczy już tylko, że zaloguje się w sposób, jaki wybrał podczas aktywacji aplikacji i może cieszyć się pełnym dostępem do funkcji dostępnych w aplikacji mobilnej SBR Bank.
Co umożliwia aplikacja SBR Bank?
Aplikacja mobilna SBR Bank umożliwia przede wszystkim szereg możliwości zarówno dla standardowych klientów, jak i przedsiębiorców począwszy od obsługi bieżącego rachunku po możliwość załatwienia ważnych spraw dla firmy.
Aplikacja SBR Bank daje użytkownikom:
- Dostęp do rachunków,
- Wgląd do salda i historii operacji na rachunku,
- Możliwość skorzystania ze SmartKarty, która umożliwia dokonywanie wypłat i wpłat gotówki w wybranych bankomatach SBR Banku bez użycia karty płatniczej,
- Wpłaty i wypłaty gotówki za pośrednictwem aplikacji mobilnej po zeskanowaniu kodu QR z ekranu bankomatu,
- Obsługę kredytów i lokat terminowych.
Transakcje w aplikacji mobilnej SBR Bank
Aplikacja mobilna SBR Bank daje możliwość dokonywania szybkich transakcji bezgotówkowych jedynie za pociągnięciem palca w telefonie. Aplikacja SBR Bank umożliwia:
- Realizację przelewów zwykłych i własnych,
- Realizację przelewów jednorazowych, w tym do ZUS i US,
- Dokonywanie przelewów na telefon BLIK,
- Zlecania przelewów predefiniowanych,
- Realizację przelewów podatkowych,
- Przelewy QR,
- Dokonywanie przelewów europejskich.
Edycja ustawień konta za pomocą aplikacji SBR Bank
Posiadacze aplikacji SBR Bank mogą ją spersonalizować według własnych potrzeb w ustawieniach aplikacji mobilnej. Poza tym możliwa jest edycja sposobu logowania do aplikacji, zablokowanie przez użytkownika dostępu do bankowości elektronicznej na wypadek zgubienia telefonu, a także zmiana widoku przed zalogowaniem.
Praktyczne funkcje aplikacji SBR Bank
Jedną z ciekawszych funkcji dostępnych w aplikacji SBR Bank jest możliwość wykonywanie przelewów jednorazowych, a w tym również do ZUS i US. Daje to dużą wygodę właścicielowi rachunku w opłacaniu składek za jednym kliknięciem w aplikacji SBR Banku, bez wychodzenia z domu.
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej SBR Bank
Transakcje wykonywane przy użyciu aplikacji mobilnej SBR Bank są w pełni bezpieczne i rejestrowane na rachunku bankowym na bieżąco. Użytkownicy aplikacji mobilnej nie muszą też się obawiać czy ich dane są zabezpieczone, ponieważ szyfrowane są certyfikatem SSL Extended Validatio. Co więcej, bank na każdym etapie dokonywania transakcji za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zapewnia pełną ochronę poufnych informacji osobistych i finansowych, dzięki zaawansowanych algorytmów.
Problemy z logowaniem do aplikacji SBR Bank
W przypadku, gdyby właściciel rachunku miał problemy z zalogowaniem się do aplikacji SBR Bank i trzykrotnie błędnie wpisał kod e-PIN, wtedy profil Użytkownika zostanie przez bank usunięty, co ma celu zapewnić właścicielowi rachunku gwarancję bezpieczeństwa na wypadek próby włamania się do aplikacji bankowej lub kradzieży urządzenia. W takim wypadku najlepiej udać się do placówki banku, w której przywrócony zostanie dostęp do profilu użytkownika, a licznik prób błędnego logowania zostanie wyzerowany po poprawnym zalogowaniu się do aplikacji.
Jak odinstalować aplikację mobilną SBR Bank?
Aby odinstalować aplikację mobilną SBR Bank, należy wejść na Google Play lub App Store i kliknąć “Odinstaluj”. Przez odinstalowaniem aplikacji warto jednak najpierw usunąć ją z listy zaufanych urządzeń, aby móc w razie potrzeby zalogować się do aplikacji mobilnej SBR Bank z nowego urządzenia.
Aplikacja mobilna SBR Bank - podsumowanie
Aplikacja mobilna SBR Bank zapewnia najważniejsze funkcje bankowości online, takie jak dostęp do rachunków, przegląd sald i historii operacji, wykonywanie przelewów Split Payment, a nawet zlecanie przelewów do ZUS i US. Do wygodnego korzystania z aplikacji SBR Bank wystarczy jedynie urządzenie mobilne z dostępem do internetu, aby móc się cieszyć bankowością w zasięgu ręki!
Najczęściej zadawane pytania o aplikację mobilną SBR Bank
Google Play
2.0
App Store
4.0
AppGallery
0.0