Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank
Google Play
3.8
App Store
5.0
AppGallery
0.0
0
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć Raiffeisen Smart Mobile w telefonie?
Konieczne jest pobranie na smartfona aplikacji mobilnej (rekomendowane sklepy to:
- bezpośrednio ze sklepu,
- klikając link otrzymany z banku SMS-em (aby go otrzymać, należy wcześniej podać na stronie banku swój numer telefonu),
- za pomocą kodu QR.
Następnie należy się zarejestrować zgodnie z podanymi wskazówkami i utworzyć własny profil. W formularzu rejestracyjnym należy podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Jest to konieczne, aby otrzymać kody weryfikacyjne. Podczas rejestracji użytkownik jest proszony o ustalenie sześciocyfrowego kodu PIN do logowania się. Skorzystanie z usług banku wymaga dodatkowo dokonania weryfikacji tożsamości podczas wideo rozmowy z konsultantem.
Ekran startowy w aplikacji Raiffeisen Bank
Ekran startowy aplikacji jest prosty i intuicyjny. Znajdują się na nim dostępne produkty, w tym pożyczka gotówkowa (flagowy produkt aplikacji) oraz wykaz środków użytkownika. Po przejściu w historię transakcji można zobaczyć listę wykonanych i otrzymanych przelewów, a także płatności zbliżeniowych i wypłat gotówki z bankomatu. Istnieje możliwość ustawienia ciemnego lub jasnego tła ekranu w aplikacji (w zależności od preferencji).
Jak się zalogować do aplikacji Raiffeisen Smart Mobile?
Logowanie do aplikacji jest proste. Wystarczy ją włączyć, a następnie wpisać PIN. W przypadku ustanowienia zabezpieczenia biometrycznego wystarczy odcisk palca, ale zalecane jest ustanowienie zabezpieczenia dwuskładnikowego. Jeśli użytkownik wpisze błędny kod PIN trzy razy, dostęp do konta może zostać tymczasowo zablokowany. Podczas rejestracji, przed pierwszym logowaniem, konieczna będzie wideo rozmowa z konsultantem w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika.
Co umożliwia aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile?
Za pomocą nowoczesnej aplikacji klienci mogą wnioskować o pożyczkę do 100 000 złotych dla osób fizycznych. Aby ją uzyskać, należy mieć ważny dowód osobisty, osiągać stałe dochody z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub o dzieło, bądź renty lub emerytury oraz być właścicielem konta osobistego, na które wpływają dochody i do którego ma się dostęp w bankowości elektronicznej.
Ponadto aplikacja Raiffeisen Smart Mobile umożliwia:
- sprawdzanie stanu konta,
- wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
- przeliczanie walut,
- wybór tła (jasne/ciemne),
- ukrycie danych konta na pulpicie nawigacyjnym,
- uwierzytelnianie biometryczne,
- korzystanie z następujących narzędzi: kalkulator oszczędności,
- kalkulator kredytów, kursy walut,
- wypłatę gotówki,
- wyszukiwanie najbliższych bankomatów albo oddziałów banku w oparciu o dane lokalizacyjne użytkownika,
- wysyłanie dowodów wpłaty bezpośrednio z aplikacji,
- aktywację/zakończenie zlecenia stałego.
Aplikacji można używać w dowolnym miejscu z dostępem do internetu.
Transakcje w Raiffeisen Smart Mobile
Transakcje, jakie umożliwia Raiffeisen Smart Mobile to:
- wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
- wzięcie pożyczki gotówkowej wraz z natychmiastowym przelaniem pieniędzy na konto klienta,
- wypłata gotówki w bankomatach,
- płatności zbliżeniowe telefonem.
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Raiffeisen Smart Mobile
Można edytować wszystkie wprowadzone wcześniej dane z poziomu aplikacji. To m.in. numer telefonu i nazwa użytkownika. W aplikacji można także zmienić kod dostępu, usuwać odbiorców przelewów oraz wnioskować o dodatkową kwotę pożyczki (jeśli użytkownik posiada odpowiednią zdolność kredytową). Za pomocą tej usługi podpisywana jest też umowa kredytowa. Wszystko odbywa się online.
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Raiffeisen Smart Mobile
Unikalną funkcją aplikacji jest możliwość wzięcia pożyczki w Raiffeisen Bank. To pożyczka gotówkowa z RRSO na poziomie 11,99%. Oferta skierowana jest do osób fizycznych. Kosztem zaciągnięcia zobowiązania są odsetki wynikające z oprocentowania. Dostępna kwota kredytu wynosi od od 5000 do 150 000 zł i na okres do 120 miesięcy.
Warunkiem skorzystania z oferty jest przeprowadzenie wideorozmowy za pomocą Raiffeisen Smart Mobile. Podczas niej trzeba potwierdzić tożsamość za pomocą dowodu osobistego oraz udzielić niezbędnych informacji, m.in. o dochodach. Kolejnym krokiem jest wybór parametrów pożyczki i potwierdzenie dochodów przez zalogowanie się do swojego rachunku bankowego. Czas wydania decyzji kredytowej wynosi średnio 20 minut. Pożyczkobiorca sprawdzany jest wtedy w BIK. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku następuje elektroniczne podpisanie umowy o pożyczkę, a środki zostają przelane na konto użytkownika.
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Raiffeisen Smart Mobile
Aplikacja Raiffeisen Smart Mobile cechuje się najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dane są zaszyfrowane podczas przesyłania oraz są zabezpieczone hasłem dostępu oraz biometrią. Potwierdzenie tożsamości użytkownika odbywa się za pomocą wideoweryfikacji. Aby skorzystać z oferty Raiffeisen Smart Mobile, wystarczy polski dowód osobisty i krótka rozmowa wideo z konsultantem. Aplikacja nie udostępnia danych użytkownika innym firmom ani organizacjom.
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Raiffeisen Smart Mobile
W przypadku problemów z logowaniem się do aplikacji należy skontaktować się z konsultantem Raiffeisen Digital Bank. Logowanie odbywa się za pomocą PIN-u i /lub biometrii - jeśli użytkownik zapomni swojego kodu, musi wysłać prośbę o ustanowienie nowego, który da mu dostęp do konta. Po zalogowaniu się należy od razu zmienić PIN.
Jak odinstalować aplikację mobilną Raiffeisen Smart Mobile?
Aby odinstalować aplikację, należy przytrzymać jej ikonkę, a następnie przycisnąć ikonę “X” lub polecenie “Odinstaluj”. Aplikacja zapyta o potwierdzenie, sprawdzając, czy użytkownik na pewno chce odinstalować aplikację. Odinstalowanie aplikacji nie zamyka konta Raiffeisen - jeśli chcemy zamknąć konto, musimy w pełni rozliczyć się z bankiem (spłacić wszystkie pożyczki), a następnie wysłać oficjalny wniosek o zamknięcie rachunku.
Wady i zalety aplikacji mobilnej Raiffeisen Smart Mobile
Jest intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Umożliwia wzięcie pożyczki w 15 minut bez wychodzenia w domu.
Jest bezpieczna.
Pozwala na kontrolę swojego rachunku - niezależnie od tego, gdzie znajduje się użytkownik.
Pomaga w oszczędzaniu pieniędzy dzięki korzystniejszym opłatom za dokonywane transakcje.
Posiada listę zrealizowanych przelewów i zleceń.
Umożliwia dostęp do konta 24h na dobę.
Ma łatwe i bezpieczne metody logowania (za pomocą biometrii - Face ID lub odcisku palca).
Jest dostępna tylko w języku angielskim.
Wymaga od użytkownika odbycia wideo rozmowy z konsultantem podczas zakładania konta i wnioskowania o pożyczkę.
Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Raiffeisen Bank
Google Play
3.8
App Store
5.0
AppGallery
0.0