• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta bankowe
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceING Bank ŚląskiAplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

5.0/5

Logowanie

4.8

Przelewy

5.0

Możliwości

4.9

Innowacyjność

5.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć Moje ING mobile w telefonie?

Aby zacząć korzystać z usługi mobilnej bankowości ING potrzebny jest smartfon z dostępem do Internetu. Aplikację Moje ING Mobile znajdziesz w sklepie z aplikacjami App Store lub Google Play. Wyszukaj aplikację ING w sklepie i pobierz ją na telefon.

Aplikacja Moje ING wymaga aktywacji, po której uzyskamy dostęp do wszystkich jej funkcji. Procedurę aktywacji przedstawiamy w dalszej części opisu.

Ekran startowy w aplikacji ING Bank

Po włączeniu już aktywowanej aplikacji Moje ING mobile wyświetli się ekran logowania. Na ekranie logowania znajdziesz podstawowe informacje o swoim koncie w ING:

  • stan konta podany w wartości procentowej,
  • Szybkie przelewy,
  • Przelew BLIK,
  • Kod BLIK,
  • inny skrót do samodzielnie wybranej funkcji konta.

Kliknij przycisk “Zaloguj”, znajdujący się w prawym rogu ekranu i zaloguj się do aplikacji wykorzystując login i hasło. Tym sposobem trafisz na ekran startowy aplikacji Moje ING. Ekran ten można spersonalizować, tak by wyświetlał informacje wybrane informacje o produktach.

  1. Włącz aplikację Moje ING mobile i kliknij przycisk “Aktywuj Moje ING”.
  2. Wpisz login do konta - login to 10-znakowy dostęp do konta ustalony przy podpisywaniu umowy o otwarcie konta. Znajdziesz go na pierwszej stronie w umowie.
  3. Wpisz swój PESEL i podaj nazwisko rodowe matki.
  4. Ustal hasło logowania do aplikacji, zgodnie z wytycznymi ING.
  5. Nadaj kod PIN do w aplikacji.
  6. Aktywuj funkcję logowania na odcisk palca - nie musisz tego robić, jednak jest to bardzo przydatna funkcja.
  7. Potwierdź aktywację aplikacji Moje ING wpisując kod SMS otrzymany na swój numer telefonu.
  8. Kliknij przycisk “Uruchom aplikację”. Gratulacje, właśnie aktywowałeś Moje ING mobile!

Po aktywowaniu aplikacji do zalogowania wystarczy wpisać kod PIN, użyć Face ID lub odcisku palca.

Jak się zalogować do aplikacji Moje ING?

Pierwsze logowanie w aplikacji Moje ING wymaga aktywacji aplikacji. Jest to dość długi proces jednak bardzo prosty. Przez cały proces użytkownik jest dokładnie instruowany co należy zrobić.

Co umożliwia aplikacja Moje ING mobile

Aplikacja Moje ING to dostęp do całej bankowości ING Banku Śląskiego z ekranu Twojego telefonu! Jako klient ING możesz:

  • zapoznać się z historią transakcji na swoim rachunku,
  • zrealizować transakcję korzystając z funkcji przelewów,
  • skorzystać z aktywowanych usług konta i zarządzać finansami, usługami dodatkowymi np. rabaty, e-urząd,
  • skorzystać z całej oferty produktów ING online.

Jest to tylko ogólna lista funkcji i możliwości jakie daje aplikacja Moje ING mobile. Aby poznać wszystkie funkcje warto samemu sprawdzić jak działa Moje ING! Pobierz aplikację i załóż darmowe konto ING i sprawdź czym się wyróżnia na tle innych!

Transakcje w Moje ING mobile

Aplikacja Moje ING daje możliwość zrealizowania dowolnej transakcji bez użycia karty czy kontaktowania się z pracownikami banku. Wszystko załatwisz przez aplikację w telefonie z dostępem do Internetu! Z pomocą Moje ING mobile, można:

  • płacić za zakupy i usługi z pomocą karty w telefonie, BLIKa, Google Pay, Apple Pay oraz innych nowoczesnych form płatności,
  • realizować przelewy zwykłe, ekspresowe, w złotych i walutowe, jednorazowe oraz zaplanowane,
  • kontrolować transakcję z subskrypcji - otrzymasz przypomnienie o zbliżających się płatnościach np. za Netflix, Disney Plus czy TVN Player,
  • skorzystać z rabatów na zakupy,
  • złożyć wniosek o finansowanie 500+,
  • kupić bilety komunikacji miejskiej.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Moje ING mobile

W aplikacji Moje ING możesz skorzystać z ustawień, które pozwolą Ci spersonalizować wygląd aplikacji, tak aby wyświetlała najważniejsze informacje dla Ciebie.

Możesz tu również zmienić dane osobowe do swojego konta, ustalić pełnomocnika do konta, zastrzec kartę i sprawdzić kiedy miało miejsce ostatnie logowanie, zmienisz limity transakcji kartą, w bankomatach oraz BLIKiem.

W skrócie: w aplikacji Moje ING może zmienić i ustawić wszystko!

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Moje ING mobile

Na szczególną uwagę w kwestii dostępnych w Moje ING funkcji zasługują:

  • dostęp do e-urzędu za pośrednictwem aplikacji,
  • możliwość kupienia biletów komunikacyjnych,
  • rozbudowana personalizacja wyglądu i wyświetlanych informacji.

Bezpieczeństwo aplikacji Moje ING

Aplikacja Moje ING mobile jest całkowicie bezpieczna w użytkowaniu, pod warunkiem, że użytkownik przestrzega zasad bezpieczeństwa. Aplikacja umożliwia korzystanie z szeregu zabezpieczeń i kilku metod logowania. Ponadto w ustawieniach można sprawdzić, kiedy ostatni raz nastąpiło logowanie do bankowości.

Aby zadbać o bezpieczeństwo korzystania z Moje ING mobile:

  • korzystaj z Internetu jedynie ze sprawdzonych źródeł dostępu,
  • nie przekazuj hasła dostępu do bankowości osobom postronnym,
  • zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim telefonie,
  • korzystaj jedynie z bezpiecznych stron i serwisów internetowych,
  • przede wszystkim nie klikaj w niesprawdzone linki!

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Moje ING

Aby rozwiązać problem z logowanie do aplikacji mobilnej Moje ING należy skontaktować się z biurem obsługi klienta ING Banku Śląskiego. Zadzwoń na infolinię banku pod numer +48 32 357 00 69 lub skorzystaj z czatu online. Przedstaw swój problem i poproś o rozwiązanie.

Aplikacja mobilna Moje ING w ING Banku Śląskim - podsumowanie

Aplikacja mobilnej bankowości ING zdobyła tytuł „Instytucja Roku 2022” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna” oraz 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w konkursie Mobile Trends Awards. To świadczy o sporym sukcesie aplikacji i świetnym odbiorze przez użytkowników. Dotychczas aplikację Moje ING pobrało 5 mln użytkowników na całym świecie!

Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Ocena na Google Play

0

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Ocena w App Store

0.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną ING Bank

Czy aplikacja Moje ING mobile jest darmowa?

Tak, aplikacja jest całkowicie darmowa.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Moje ING mobile?

Skontaktuj się z działem obsługi klienta ING Banku Śląskiego i zgłoś kradzież urządzenia. Zrób to tak szybko jak to możliwe!

Czy aplikacja Moje ING mobile przetwarza dane z telefonu?

Nie, aplikacja nie korzysta z danych wrażliwych zgromadzonych na telefonie.

Czy mogę korzystać z aplikacją Moje ING mobile w trybie samolotowym?

Możesz sprawdzić stan konta, jednak pozostałe funkcje Moje ING mobile wymagają dostępu do Internetu.

Czy mogę korzystać z aplikacji Moje ING mobile na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak, możesz korzystać z aplikacji na dowolnym telefonie, pod warunkiem, że aktywujesz ją z pomocą numeru telefonu przypisanego do Twojego konta bankowego.

Czy aplikacja Moje ING mobile będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Tak, powinna działać bez problemu. Jeśli nie, zainstaluj aplikację jeszcze raz i ponownie ją aktywuj.

Jak przenieść Moje ING mobile na nowy telefon?

W przypadku telefonów z systemem iOS, aplikacja zostanie zainstalowana automatycznie na podstawie danych z kopii zapasowej. Aplikacja Moje ING na nowym telefonie wymaga ponownej aktywacji.

Czy aplikacja Moje ING mobile będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, jeśli zostanie ponownie aktywowana.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Moje ING mobile?

ING Bank Śląski nie informuje o takim limicie.

Czy w aplikacji Moje ING mobile można mieć dwa lub więcej kont?

Aplikacja na telefonie jest dedykowana jednej osobie. Jeden klient może posiadać i zarządzać kilkoma rachunkami.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Moje ING mobile?

Wejdź w zakładkę “Przelewy” wybierając z dolnego menu, na ekranie głównym Moje ING. Wybierz “Książka odbiorców”, znajdź odbiorcę, którego chcesz usunąć z listy i przesuń jego profil w lewo. Potwierdź skasowanie kontaktu.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Produkty ING Bank Śląski

Kredyt konsolidacyjny w ING Bank

Kredyt hipoteczny w ING Bank

Kredyt gotówkowy w ING Bank Śląski

Kredyt samochodowy w ING Bank Śląski

Karta kredytowa ING Bank Śląski

Konto oszczędnościowe w ING Bank

Konto dla dziecka w ING Bank

Konto walutowe w ING Bank

Konto osobiste w ING Bank

Lokata w ING

Inne produkty banku
Konto oszczędnościowe w ING Bank
Konto oszczędnościowe w ING Bank
4.5
1
Konto dla dziecka w ING Bank
Konto dla dziecka w ING Bank
4.7
0
Konto walutowe w ING Bank
Konto walutowe w ING Bank
4.8
0
Konto osobiste w ING Bank
Konto osobiste w ING Bank
4.5
1
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone