Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank

Google Play
4.8
App Store
4.9
AppGallery
0.0
Produkty ING Bank Śląski
5.0/5
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć Moje ING mobile w telefonie?
Aby zacząć korzystać z usługi mobilnej bankowości ING potrzebny jest smartfon z dostępem do Internetu. Aplikację Moje ING Mobile znajdziesz w sklepie z aplikacjami App Store lub Google Play. Wyszukaj aplikację ING w sklepie i pobierz ją na telefon.
Aplikacja Moje ING wymaga aktywacji, po której uzyskamy dostęp do wszystkich jej funkcji. Procedurę aktywacji przedstawiamy w dalszej części opisu.
Ekran startowy w aplikacji ING Bank
Po włączeniu już aktywowanej aplikacji Moje ING mobile wyświetli się ekran logowania. Na ekranie logowania znajdziesz podstawowe informacje o swoim koncie w ING:
- stan konta podany w wartości procentowej,
- Szybkie przelewy,
- Przelew BLIK,
- Kod BLIK,
- inny skrót do samodzielnie wybranej funkcji konta.
Kliknij przycisk “Zaloguj”, znajdujący się w prawym rogu ekranu i zaloguj się do aplikacji wykorzystując login i hasło. Tym sposobem trafisz na ekran startowy aplikacji Moje ING. Ekran ten można spersonalizować, tak by wyświetlał informacje wybrane informacje o produktach.
Po aktywowaniu aplikacji do zalogowania wystarczy wpisać kod PIN, użyć Face ID lub odcisku palca.
Jak się zalogować do aplikacji Moje ING?
Pierwsze logowanie w aplikacji Moje ING wymaga aktywacji aplikacji. Jest to dość długi proces jednak bardzo prosty. Przez cały proces użytkownik jest dokładnie instruowany co należy zrobić.
- Pobierz i zainstaluj aplikację:
- Uruchom AppStore lub Google Play na smartfonie i wpisz: „Moje ING”.
- Kliknij ikonę aplikacji, a następnie wybierz opcję pobierania i instalacji.
- Uruchom aplikację i rozpocznij aktywację:
- Otwórz aplikację „Moje ING”.
- Wybierz opcję „Aktywuj Moje ING”.
- Postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
- Wprowadź dane do logowania:
- Podaj swój login.
- Wpisz numer PESEL.
- Wprowadź nazwisko panieńskie matki.
- Ustawienie zabezpieczeń:
- Jeśli nie masz hasła do bankowości internetowej, utwórz nowe.
- Nadaj kod PIN do logowania się w aplikacji.
- Przy aktywacji na kolejnym urządzeniu system poprosi o podanie PIN-u.
- Opcjonalne ustawienia biometryczne:
- Jeśli Twój telefon obsługuje odcisk palca, skonfiguruj logowanie biometryczne.
- Potwierdzenie aktywacji:
- Wprowadź kod autoryzacyjny otrzymany SMS-em na wskazany numer telefonu.
- Dodatkowa autoryzacja głosowa:
- Podczas automatycznego połączenia usłyszysz 4-cyfrowy kod.
- Upewnij się, że nikt inny go nie pozna.
- Wpisz otrzymany kod w aplikacji na swoim urządzeniu.
- Aktywacja zakończona:
- Po wykonaniu wszystkich kroków aplikacja jest gotowa do użytku.
Dodatkowe informacje:
- W przypadku utraty telefonu możesz usunąć urządzenie z listy zaufanych w sekcji Ustawienia – Aplikacja mobilna w Moim ING.
- System może sam usunąć urządzenie z listy, jeśli aplikacja nie będzie używana przez dłuższy czas.
Co umożliwia aplikacja Moje ING mobile
Aplikacja Moje ING to dostęp do całej bankowości ING Banku Śląskiego z ekranu Twojego telefonu! Jako klient ING możesz:
- zapoznać się z historią transakcji na swoim rachunku,
- zrealizować transakcję korzystając z funkcji przelewów,
- skorzystać z aktywowanych usług konta i zarządzać finansami, usługami dodatkowymi np. rabaty, e-urząd,
- skorzystać z całej oferty produktów ING online.
Jest to tylko ogólna lista funkcji i możliwości jakie daje aplikacja Moje ING mobile. Aby poznać wszystkie funkcje warto samemu sprawdzić jak działa Moje ING! Pobierz aplikację i załóż darmowe konto ING i sprawdź czym się wyróżnia na tle innych!
Transakcje w Moje ING mobile
Aplikacja Moje ING daje możliwość zrealizowania dowolnej transakcji bez użycia karty czy kontaktowania się z pracownikami banku. Wszystko załatwisz przez aplikację w telefonie z dostępem do Internetu! Z pomocą Moje ING mobile, można:
- płacić za zakupy i usługi z pomocą karty w telefonie, BLIKa, Google Pay, Apple Pay oraz innych nowoczesnych form płatności,
- realizować przelewy zwykłe, ekspresowe, w złotych i walutowe, jednorazowe oraz zaplanowane,
- kontrolować transakcję z subskrypcji - otrzymasz przypomnienie o zbliżających się płatnościach np. za Netflix, Disney Plus czy TVN Player,
- skorzystać z rabatów na zakupy,
- złożyć wniosek o finansowanie 500+,
- kupić bilety komunikacji miejskiej.
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Moje ING mobile
W aplikacji Moje ING możesz skorzystać z ustawień, które pozwolą Ci spersonalizować wygląd aplikacji, tak aby wyświetlała najważniejsze informacje dla Ciebie.
Możesz tu również zmienić dane osobowe do swojego konta, ustalić pełnomocnika do konta, zastrzec kartę i sprawdzić kiedy miało miejsce ostatnie logowanie, zmienisz limity transakcji kartą, w bankomatach oraz BLIKiem.
W skrócie: w aplikacji Moje ING może zmienić i ustawić wszystko!
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Moje ING mobile
Na szczególną uwagę w kwestii dostępnych w Moje ING funkcji zasługują:
- dostęp do e-urzędu za pośrednictwem aplikacji,
- możliwość kupienia biletów komunikacyjnych,
- rozbudowana personalizacja wyglądu i wyświetlanych informacji.
Bezpieczeństwo aplikacji Moje ING
Aplikacja Moje ING mobile jest całkowicie bezpieczna w użytkowaniu, pod warunkiem, że użytkownik przestrzega zasad bezpieczeństwa. Aplikacja umożliwia korzystanie z szeregu zabezpieczeń i kilku metod logowania. Ponadto w ustawieniach można sprawdzić, kiedy ostatni raz nastąpiło logowanie do bankowości.
Aby zadbać o bezpieczeństwo korzystania z Moje ING mobile:
- korzystaj z Internetu jedynie ze sprawdzonych źródeł dostępu,
- nie przekazuj hasła dostępu do bankowości osobom postronnym,
- zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim telefonie,
- korzystaj jedynie z bezpiecznych stron i serwisów internetowych,
- przede wszystkim nie klikaj w niesprawdzone linki!
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Moje ING
Aby rozwiązać problem z logowanie do aplikacji mobilnej Moje ING należy skontaktować się z biurem obsługi klienta ING Banku Śląskiego. Zadzwoń na infolinię banku pod numer +48 32 357 00 69 lub skorzystaj z czatu online. Przedstaw swój problem i poproś o rozwiązanie.
Jak odinstalować aplikację mobilną ING?
Odinstalowanie aplikacji jest bardzo proste:
- Znajdź ikonę aplikacji Moje ING mobile w swoim telefonie.
- Kliknij i przytrzymaj ikonę aplikacji, a następnie wybierz komendę usuń aplikację.
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego i usuń swoje urządzenie z listy autoryzowanych urządzeń do korzystania z aplikacji.
Wady i zalety aplikacji mobilnej Moje ING
Darmowa aplikacja
Wygodne płatności zbliżeniowe
Możliwość realizowania przelewów przez telefon
Bilety komunikacyjne w aplikacji
Dostęp do e-urzędu
Możliwość personalizacji wyglądu aplikacji
Możliwość zmiany limitów transakcji
Długi proces aktywacji
Hasło do aplikacji musi posiadać 10 znaków
Aplikacja mobilna Moje ING w ING Banku Śląskim - podsumowanie
Aplikacja mobilnej bankowości ING zdobyła tytuł „Instytucja Roku 2022” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna” oraz 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w konkursie Mobile Trends Awards. To świadczy o sporym sukcesie aplikacji i świetnym odbiorze przez użytkowników. Dotychczas aplikację Moje ING pobrało 5 mln użytkowników na całym świecie!