Aplikacja mobilna Moje ING mobile w ING Bank
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0
5.0/5
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć Moje ING mobile w telefonie?
Aby zacząć korzystać z usługi mobilnej bankowości ING potrzebny jest smartfon z dostępem do Internetu. Aplikację Moje ING Mobile znajdziesz w sklepie z aplikacjami App Store lub Google Play. Wyszukaj aplikację ING w sklepie i pobierz ją na telefon.
Aplikacja Moje ING wymaga aktywacji, po której uzyskamy dostęp do wszystkich jej funkcji. Procedurę aktywacji przedstawiamy w dalszej części opisu.
Ekran startowy w aplikacji ING Bank
Po włączeniu już aktywowanej aplikacji Moje ING mobile wyświetli się ekran logowania. Na ekranie logowania znajdziesz podstawowe informacje o swoim koncie w ING:
- stan konta podany w wartości procentowej,
- Szybkie przelewy,
- Przelew BLIK,
- Kod BLIK,
- inny skrót do samodzielnie wybranej funkcji konta.
Kliknij przycisk “Zaloguj”, znajdujący się w prawym rogu ekranu i zaloguj się do aplikacji wykorzystując login i hasło. Tym sposobem trafisz na ekran startowy aplikacji Moje ING. Ekran ten można spersonalizować, tak by wyświetlał informacje wybrane informacje o produktach.
- Włącz aplikację Moje ING mobile i kliknij przycisk “Aktywuj Moje ING”.
- Wpisz login do konta - login to 10-znakowy dostęp do konta ustalony przy podpisywaniu umowy o otwarcie konta. Znajdziesz go na pierwszej stronie w umowie.
- Wpisz swój PESEL i podaj nazwisko rodowe matki.
- Ustal hasło logowania do aplikacji, zgodnie z wytycznymi ING.
- Nadaj kod PIN do w aplikacji.
- Aktywuj funkcję logowania na odcisk palca - nie musisz tego robić, jednak jest to bardzo przydatna funkcja.
- Potwierdź aktywację aplikacji Moje ING wpisując kod SMS otrzymany na swój numer telefonu.
- Kliknij przycisk “Uruchom aplikację”. Gratulacje, właśnie aktywowałeś Moje ING mobile!
Po aktywowaniu aplikacji do zalogowania wystarczy wpisać kod PIN, użyć Face ID lub odcisku palca.
Jak się zalogować do aplikacji Moje ING?
Pierwsze logowanie w aplikacji Moje ING wymaga aktywacji aplikacji. Jest to dość długi proces jednak bardzo prosty. Przez cały proces użytkownik jest dokładnie instruowany co należy zrobić.
Co umożliwia aplikacja Moje ING mobile
Aplikacja Moje ING to dostęp do całej bankowości ING Banku Śląskiego z ekranu Twojego telefonu! Jako klient ING możesz:
- zapoznać się z historią transakcji na swoim rachunku,
- zrealizować transakcję korzystając z funkcji przelewów,
- skorzystać z aktywowanych usług konta i zarządzać finansami, usługami dodatkowymi np. rabaty, e-urząd,
- skorzystać z całej oferty produktów ING online.
Jest to tylko ogólna lista funkcji i możliwości jakie daje aplikacja Moje ING mobile. Aby poznać wszystkie funkcje warto samemu sprawdzić jak działa Moje ING! Pobierz aplikację i załóż darmowe konto ING i sprawdź czym się wyróżnia na tle innych!
Transakcje w Moje ING mobile
Aplikacja Moje ING daje możliwość zrealizowania dowolnej transakcji bez użycia karty czy kontaktowania się z pracownikami banku. Wszystko załatwisz przez aplikację w telefonie z dostępem do Internetu! Z pomocą Moje ING mobile, można:
- płacić za zakupy i usługi z pomocą karty w telefonie, BLIKa, Google Pay, Apple Pay oraz innych nowoczesnych form płatności,
- realizować przelewy zwykłe, ekspresowe, w złotych i walutowe, jednorazowe oraz zaplanowane,
- kontrolować transakcję z subskrypcji - otrzymasz przypomnienie o zbliżających się płatnościach np. za Netflix, Disney Plus czy TVN Player,
- skorzystać z rabatów na zakupy,
- złożyć wniosek o finansowanie 500+,
- kupić bilety komunikacji miejskiej.
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Moje ING mobile
W aplikacji Moje ING możesz skorzystać z ustawień, które pozwolą Ci spersonalizować wygląd aplikacji, tak aby wyświetlała najważniejsze informacje dla Ciebie.
Możesz tu również zmienić dane osobowe do swojego konta, ustalić pełnomocnika do konta, zastrzec kartę i sprawdzić kiedy miało miejsce ostatnie logowanie, zmienisz limity transakcji kartą, w bankomatach oraz BLIKiem.
W skrócie: w aplikacji Moje ING może zmienić i ustawić wszystko!
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Moje ING mobile
Na szczególną uwagę w kwestii dostępnych w Moje ING funkcji zasługują:
- dostęp do e-urzędu za pośrednictwem aplikacji,
- możliwość kupienia biletów komunikacyjnych,
- rozbudowana personalizacja wyglądu i wyświetlanych informacji.
Bezpieczeństwo aplikacji Moje ING
Aplikacja Moje ING mobile jest całkowicie bezpieczna w użytkowaniu, pod warunkiem, że użytkownik przestrzega zasad bezpieczeństwa. Aplikacja umożliwia korzystanie z szeregu zabezpieczeń i kilku metod logowania. Ponadto w ustawieniach można sprawdzić, kiedy ostatni raz nastąpiło logowanie do bankowości.
Aby zadbać o bezpieczeństwo korzystania z Moje ING mobile:
- korzystaj z Internetu jedynie ze sprawdzonych źródeł dostępu,
- nie przekazuj hasła dostępu do bankowości osobom postronnym,
- zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim telefonie,
- korzystaj jedynie z bezpiecznych stron i serwisów internetowych,
- przede wszystkim nie klikaj w niesprawdzone linki!
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Moje ING
Aby rozwiązać problem z logowanie do aplikacji mobilnej Moje ING należy skontaktować się z biurem obsługi klienta ING Banku Śląskiego. Zadzwoń na infolinię banku pod numer +48 32 357 00 69 lub skorzystaj z czatu online. Przedstaw swój problem i poproś o rozwiązanie.
Jak odinstalować aplikację mobilną ING?
Odinstalowanie aplikacji jest bardzo proste:
- Znajdź ikonę aplikacji Moje ING mobile w swoim telefonie.
- Kliknij i przytrzymaj ikonę aplikacji, a następnie wybierz komendę usuń aplikację.
- Zaloguj się do bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego i usuń swoje urządzenie z listy autoryzowanych urządzeń do korzystania z aplikacji.
Wady i zalety aplikacji mobilnej Moje ING
Darmowa aplikacja
Wygodne płatności zbliżeniowe
Możliwość realizowania przelewów przez telefon
Bilety komunikacyjne w aplikacji
Dostęp do e-urzędu
Możliwość personalizacji wyglądu aplikacji
Możliwość zmiany limitów transakcji
Długi proces aktywacji
Hasło do aplikacji musi posiadać 10 znaków
Aplikacja mobilna Moje ING w ING Banku Śląskim - podsumowanie
Aplikacja mobilnej bankowości ING zdobyła tytuł „Instytucja Roku 2022” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna” oraz 1. miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w konkursie Mobile Trends Awards. To świadczy o sporym sukcesie aplikacji i świetnym odbiorze przez użytkowników. Dotychczas aplikację Moje ING pobrało 5 mln użytkowników na całym świecie!
Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną ING Bank
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0