• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceToyota BankAplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

0

Logowanie

0.0

Przelewy

0.0

Możliwości

0.0

Innowacyjność

0.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć aplikację mobilną Toyota Bank?

Przede wszystkim należy pobrać aplikację Toyota Bank na telefon z App Store lub Google Play. Trzeba też przygotować swój identyfikator, telekod oraz PESEL lub REGON (dotyczy firm). Następnie należy zadzwonić na infolinię i podczas rozmowy z automatycznym konsultantem wybrać w menu opcję 1 - Usługi bankowe, a potem 2 - Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Podczas rozmowy trzeba zidentyfikować się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamówić jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji. Kolejnym krokiem jest zalogowanie się do systemu bankowości elektronicznej (konto.toyotabank.pl) identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).

Potem należy ustalić mocne, stałe hasło do bankowości elektronicznej, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa oraz nadać nazwę urządzeniu, na którym została zainstalowana aplikacja mobilna. Wtedy w systemie bankowości elektronicznej wyświetli kod - trzeba go wprowadzić w aplikacji. Oprócz niego trzeba wpisać także jednorazowy kod, który przyjdzie na numer telefonu użytkownika. Na koniec należy podać PIN do aplikacji mobilnej. Prawidłowe zakończenie procesu potwierdzą komunikaty w aplikacji i bankowości elektronicznej.

Ekran startowy w aplikacji Toyota Bank

Użytkownik, który pobierze aplikację, zobaczy na ekranie startowym ekran z napisem “Rejestracja urządzenia”, a obok niego komunikat “Skorzystanie z aplikacji mobilnej wymaga aktywacji aplikacji”. Należy wtedy kliknąć na czerwony przycisk znajdujący się na dole ekranu, czyli “Rejestracja urządzenia”. Po tym aplikacja automatycznie przeprowadzi użytkownika przez cały proces. Po założeniu konta należy kliknąć przycisk “logowanie”. Na ekranie wyświetlą się dostępne dla użytkownika funkcję. Jeśli klient loguje się po to, aby potwierdzić wykonywaną transakcję, od razu zobaczy ekran z dwoma opcjami: “Akceptuj” i “Odrzuć”. Na dole będzie znajdował się licznik czasu pozostałego na decyzję. Klient ma 5 minut na podjęcie decyzji. Oprócz sekcji “Autoryzacje” można też wejść w sekcję “Ustawienia”.

Jak się zalogować do aplikacji mobilnej Toyota Bank?

Logowanie do aplikacji Mobilna Autoryzacja jest bardzo proste. Należy wykonać dwie czynności:

  1. Włączyć aplikację w telefonie.
  2. Wpisać kod i/lub zastosować skanowanie biometryczne.

Następnie można dokonać potwierdzenia transakcji lub potwierdzić logowanie w bankowości elektronicznej. Do logowania potrzebny jest dostęp do internetu.

Co umożliwia aplikacja Mobilna Autoryzacja?

Aplikacja Toyota Bank służy tylko do potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji. Nie jest aplikacją mobilnej bankowości. Nie można w niej sprawdzić swojego salda ani wykonać w niej przelewów. Toyota Bank informuje, że obecnie trwają prace nad rozszerzeniem funkcjonalności aplikacji na Apple Pay.

Transakcje w Mobilna Autoryzacja

Mobilna Autoryzacja nie służy do wykonywania transakcji (wysyłania przelewów). Za jej pomocą można potwierdzić logowanie oraz transakcje realizowane przez bankowość elektroniczną. Zastępuje ona token fizyczny. Jest dodatkowym wsparciem bezpieczeństwa danych i środków użytkownika.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank

Aplikacja umożliwia mobilną autoryzację transakcji wykonywanych za pomocą serwisu bankowości elektronicznej. Za jej pomocą nie zmienia się większości ustawień konta. Można zmienić sposób logowania z używania kodu na skanowanie biometryczne lub na odwrót. Edycji danych należy dokonywać za pomocą serwisu transakcyjnego.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Praktyczną funkcją aplikacji Mobilna Autoryzacja jest potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji. Do aplikacji można się zalogować ustalonym podem lub za pomocą TouchID i FaceID. Wystarczy wcześniej włączyć logowanie biometryczne w ustawieniach aplikacji.

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Toyota Bank

Użytkowanie aplikacji Mobilna Autoryzacja jest bezpieczne. Dane użytkownika są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką prywatności. Klient musi wyrazić zgodę na ich przetwarzanie podczas zakładania konta. Nie ma możliwości zalogowania się przez osoby trzecie na konto użytkownika. Aplikacja zabezpieczona jest kodem i/lub skanowaniem biometrycznym. Podstawową kwestią bezpieczeństwa, o której każdy powinien pamiętać, jest niepodawanie swojego hasła osobom trzecim. Należy też ustalić kod łatwy do zapamiętania, ale trudny do odgadnięcia przez inne osoby. W przypadku kradzieży telefonu trzeba niezwłocznie zgłosić ten fakt na infolinii. Bank na żądanie klienta zablokuje konto użytkownika. Aplikacja spełnia wymogi dyrektywy PSD2 w zakresie tzw. SCA (Strong Customer Authorization) i Dynamic Linking, co umożliwieniu klientom identyfikację autoryzowanej operacji.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Toyota Bank

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Mobilna Autoryzacja mogą się pojawić, jeśli użytkownik błędnie wprowadzi swój PIN. W przypadku trzykrotnej pomyłki aplikacja zostanie zablokowana. Aby ją odblokować, należy wejść na stronę logowania i zalogować się identyfikatorem i swoim hasłem. Po tym system poprosi o dodanie urządzenia na nowo.

Aplikacja Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank - podsumowanie

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja umożliwia logowanie do konta i autoryzację transakcji. Na ten moment to jedyne dostępne funkcjonalności, ale Toyota Bank informuje, że ma w planach ich rozszerzenie. Nie ma możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej bez aplikacji. Jednak dzięki temu środki oraz dane użytkownika są podwójnie zabezpieczone. Proces założenia konta w aplikacji i jednocześnie bankowości elektronicznej jest wieloetapowy i wymaga zarówno dostępu do internetu na innym urządzeniu, jak i kontaktu z infolinią. Później jednak wystarczy tylko proste potwierdzenie każdego logowania czy wykonanej transakcji za pomocą kodu lub skanowania biometrycznego. Aplikacja Mobilna Autoryzacja jest darmowa. Można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Ocena na Google Play

0

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Ocena w App Store

0.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Toyota Bank

Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja jest darmowa?

Tak, aplikacja jest darmowa.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Mobilna Autoryzacja?

Dostęp do aplikacji jest zabezpieczony hasłem, dlatego po kradzieży telefonu dane i środki klienta powinny być bezpieczne. Kradzież telefonu można zgłosić przez infolinię Toyota Bank, aby zablokować dostęp do bankowości elektronicznej.

Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja przetwarza dane z telefonu?

Tak, Mobilna Autoryzacja przetwarza dane - użytkownik musi wyrazić na to zgodę podczas instalowania aplikacji. Pełna lista danych, które przetwarza aplikacja Toyota Bank, znajduje się w jej opisie na stronach sklepów online.

Czy mogę korzystać z aplikacją Mobilna Autoryzacja w trybie samolotowym?

Taka możliwość powinna być dostępna.

Czy mogę korzystać z aplikacji Mobilna Autoryzacja na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak, jest taka możliwość.

Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Tak, aplikacja będzie działała po zmianie telefonu, ale konieczne jej pobranie jej na nowe urządzenie oraz logowanie.

Jak przenieść aplikację Mobilna Autoryzacja na nowy telefon?

Należy ją pobrać, a następnie zalogować się, używając wcześniej ustalonego hasła i/lub uwierzytelnienia biometrycznego.

Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, aplikacja będzie działała po zmianie urządzenia.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Mobilna Autoryzacja?

Nie ma możliwości dodać więcej niż jednego urządzenia mobilnego do autoryzacji logowania i transakcji.

Czy w aplikacji Mobilna Autoryzacja można mieć dwa lub więcej kont?

Tak, jest taka możliwość. W aplikacji można wybrać profil (numer klienta), którego transakcje autoryzuje się w danym momencie. Aby to zrobić, należy przed logowaniem w aplikacji wybrać w lewym górnym rogu menu, a następnie opcję "Rejestruj/rejestruj ponownie"

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Mobilna Autoryzacja?

Należy to zrobić z poziomu bankowości internetowej (aplikacja służy jedynie do potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji). Do tego trzeba wejść w zakładkę “Przelewy”, a następnie w opcję “Zarządzaj odbiorcami”. Tak można usunąć odbiorcę z aplikacji.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Produkty Toyota Bank

Karta kredytowa w Toyota Bank

Konto oszczędnościowe w Toyota Bank

Konto osobiste w Toyota Bank

Lokata Standard w Toyota Bank

Inne produkty banku
Konto oszczędnościowe w Toyota Bank
Konto oszczędnościowe w Toyota Bank
4.0
0
Konto osobiste w Toyota Bank
Konto osobiste w Toyota Bank
4.0
0
Lokata Standard w Toyota Bank
Lokata Standard w Toyota Bank
4.5
0
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone