• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceBank MillenniumAplikacja mobilna Millennium Bank

Aplikacja mobilna Millennium Bank

Aplikacja mobilna Millennium Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

4.5/5

Logowanie

4.6

Przelewy

4.5

Możliwości

4.2

Innowacyjność

4.4

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć Bank Millennium w telefonie?

Aplikacja mobilnej bankowości Millennium jest dostępna na smartfony z systemem iOS oraz Android. Wejdź do sklepu z aplikacjami w swoim telefonie (AppStore, Google Play, AppGallery) i wyszukaj aplikację Bank Millennium.

Pobierz i zainstaluj Bank Millennium! Aplikacja jest dostępna za darmo, dla aktualnych i nowych klientów Millennium. Aby zacząć korzystać z wszystkich funkcji mobilnej bankowości konieczne jest posiadanie konta w Banku Millennium i aktywacja aplikacji. Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je przez aplikację!

Ekran startowy w aplikacji Millennium Bank

Po włączeniu aktywnej aplikacji Bank Millennium trafisz na ekran logowania. Znajdziesz tu następujące informacje:

  • stan konta - w ustawieniach aplikacji możesz wybrać, które konto ma się wyświetlać i czy ma być widoczna kwota,
  • przycisk “Zaloguj się”
  • przycisk szybkiego kontaktu z infolinią banku,
  • przycisk BLIK - szybkie wygenerowanie kodu BLIK.

Zaloguj się do aplikacji: podaj kod PIN lub użyj odcisku palca. Znajdujesz się na ekranie głównym aplikacji mobilnej Banku Millennium. Na ekranie wyświetlą się:

  • stan Twoich finansów podzielony na trzy grupy: konto bieżące, rachunek oszczędnościowy oraz karta produktów w innych bankach,
  • skróty do najpopularniejszych funkcji: przelewy, historia, BLIK i więcej - możesz samodzielnie wybrać jakie funkcje i w jakiej kolejności mają się wyświetlać w tym miejscu,
  • ostatnie wydarzenia - sekcja w której znajdziemy najważniejsze informacje związane z obsługą konta np. ostatnie wydatki, wpływy, historia transakcji czy przypomnienie o nadchodzącej płatności,
  • Twoje skróty - przeciągnij palcem z dołu ekranu w górę aby wyświetlić najważniejsze i najczęściej używane funkcje aplikacji Bank Millennium, z tego ekranu możesz zmienić limity transakcji, opłacić parking czy bilet autobusowy, przejść do szczegółowych ustawień i tymczasowo zablokować kartę.

Jak się zalogować do aplikacji Bank Millennium

Aktywacja i logowanie do aplikacji bankowości mobilnej Millennium jest bardzo proste. Pobierz i uruchom aplikację a następnie:

  1. Kliknij przycisk “Aktywuj aplikację”.
  2. Wpisz swój MilleKod i swoje hasło lub hasło tymczasowe.
  3. Wprowadź PESEL, a następnie wywołaj połączenie z infolinią i zaznacz na ekranie telefonu usłyszany 3-cyfrowy kod.
  4. Ustal 4-cyfrowy PIN, którym będziesz logować się do aplikacji. Gotowe!

Do swojej aplikacji Banku Millennium możesz się zalogować podając kod PIN lub na odcisk palca. Aby włączyć funkcję logowania na odcisk palca należy wejść do: Menu > Ustawienia > Ustawienia aplikacji > Logowanie odciskiem palca i włączyć nowy sposób logowania. 

Co umożliwia aplikacja Bank Millennium

Bankowość mobilna Bank Millennium umożliwia zarządzanie kontem, finansami i korzystanie z nowych produktów banku z ekranu telefonu. Funkcje aplikacji Bank Millennium są podzielone na kategorie, które dają dostęp do poszczególnych funkcji: konta i płatności: saldo, historia i szczegóły, załączanie dokumentów do transakcji, tagowanie transakcji i dodawanie opisów historii transakcji, przelewy własne, krajowe, natychmiastowe, na e-mail/numer telefonu, za pomocą kodu QR, przelewy do ZUS oraz przelewy podatkowe/celne, tworzenie kodów QR do przelewów, doładowania telefonów , definiowanie i edycja odbiorców;

karty płatnicze - historia kart kredytowych i przedpłaconych, spłata kart kredytowych, przelewy z kart kredytowych, zasilanie kart przedpłaconych, aktywacja/blokowanie kart, nadanie/zmiana kodu PIN, zmiana limitów transakcji, tymczasowa blokada karty;

lokaty - zakładanie lokat, dostęp do Lokaty Mobilnej tylko dla użytkowników aplikacji, zrywanie lokat

pożyczki - szczegóły, harmonogram i historia, zaciąganie nowych pożyczek, otwieranie limitu w koncie;

inwestycje - podgląd szczegółów oraz historii transakcji;

płatności mobilne BLIK - płatności, wypłaty i przelewy kodem BLIK;

funkcje dodatkowe - możliwość zakupu ubezpieczenia OC/AC, ubezpieczenia turystycznego, biletów komunikacji miejskiej oraz dokonywanie opłat parkingowych bezpośrednie połączenie z konsultantem bez dodatkowej weryfikacji oraz czat z pracownikami banku, program „Lubię to polecam”.

Transakcje w Bank Millennium

Z pomocą aplikacji bankowości Bank Millennium można zrealizować dowolną transakcję, niezależnie czy to płatność mobilna czy przelew. Dzięki aplikacji możesz płacić w sklepach, wypłacać z bankomatu i robić zakupy online. Aplikacja służy do autoryzacji płatności internetowych.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Bank Millennium

Użytkownik aplikacji może zmieniać ustawienia aplikacji dotyczące miejsca i kolejności wyświetlania funkcji oraz jakie informacje mają przedstawiać a jakich nie. W aplikacji Bank Millennium możesz zmienić nawet kolor tła.

W ustawieniach możesz zmienić dane osobowe do konta bankowego, zarządzać limitami płatności i wiele więcej. Aplikacja daje niemal takie same możliwości jak bankowość elektroniczna MilleNet.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Bank Millennium

Aplikacja Bank Millennium gwarantuje dostęp do wielu unikalnych funkcji, których nie znajdziesz w żadnym innym banku. Przykładem może być funkcja Bilety do kina - za pośrednictwem aplikacji możesz sprawdzić repertuar i kupić bilet, bez logowania w innych aplikacjach czy stronie kina.

Użytkownicy aplikacji mobilnej Millennium dodatkowo zyskują dostęp do wyjątkowych produktów np.: Lokata Mobilna czy pożyczki i limity kredytowe w ramach ofert specjalnych.

Bezpieczeństwo aplikacji Bank Millennium

Bank Millennium gwarantuje bezpieczeństwo korzystania z aplikacji bankowości mobilnej. W jaki sposób Millennium dba o bezpieczeństwo użytkowników?

  • Dane dotyczące rachunków nie są przechowywane w pamięci telefonu.
  • Wszystkie transakcje z wymagają potwierdzenia lub autoryzacji kodem PIN.
  • Trzy nieudane próby logowania do aplikacji blokują dostęp.
  • Automatyczne wylogowanie po okresie bezczynności.
  • Transakcje są ograniczone limitami.
  • Aplikacja mobilna nie jest podatna na ataki typu phishing.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Bank Millennium

W przypadku, gdy napotkamy problemy z logowaniem do aplikacji należy skontaktować się z infolinią Banku Millennium. Można to zrobić bezpośrednio przez aplikację. Na ekranie logowania, w prawym dolnym rogu znajdziesz ikonę telefonu. Kliknij “telefon”, zadzwoń do biura obsługi klienta i przedstaw swój problem.

Aplikacja mobilna Bank Millennium - podsumowanie

Bankowość mobilna Millennium to bardzo dobra aplikacja, która daje dostęp do wielu ciekawych funkcji. Obsługa aplikacji jest naprawdę prosta - wystarczy poświęcić chwilę aby zapoznać się z rozmieszczeniem funkcji i dopasować ich układ do swoich preferencji.

Użytkownicy aplikacji mobilnej Bank Millennium mają dostęp do wyjątkowych produktów, z których nie mogą skorzystać inni klienci. Zainstaluj aplikację i sprawdź konto w Millennium!

Aplikacja mobilna Millennium Bank

Ocena na Google Play

0

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna Millennium Bank

Ocena w App Store

0.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna Millennium Bank

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytania o aplikację mobilną Millennium Bank

Czy aplikacja Bank Millennium jest darmowa?

Tak, aplikacja jest całkowicie darmowa.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Bank Millennium?

Zaloguj się do bankowości elektronicznej Millenet i usuń wybrany telefon z listy autoryzowanych urządzeń. Możesz też zadzwonić na infolinię banku Millennium i przedstawić swoją sprawę.

Czy aplikacja Bank Millennium przetwarza dane z telefonu?

Nie, aplikacja Banku Millennium nie korzysta z danych telefonu.

Czy mogę korzystać z aplikacją Bank Millennium w trybie samolotowym?

Nie, aby zalogować się do aplikacji potrzebny jest dostęp do Internetu.

Czy mogę korzystać z aplikacji Bank Millennium na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak, możesz zainstalować aplikację na dowolnym telefonie z dostępem do Internetu. Do aktywowania aplikacji będzie Ci potrzebny telefon z polskim numerem, zarejestrowany na Twoje nazwisko.

Czy aplikacja Bank Millennium będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Tak, aplikacja działa niezależnie od Twojego aktualnego numeru telefonu. Zmianę numeru kontaktowego wprowadź w aplikacji, gdyż jest to ważne dla banku!

Jak przenieść Bank Millennium na nowy telefon?

Nie musisz przenosić aplikacji. Wystarczy, że zainstalujesz aplikację na nowym telefonie i aktywujesz ją według instrukcji Banku Millennium.

Czy aplikacja Bank Millennium będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, jeśli urządzenie spełnia wymagania techniczne, a aplikacja została prawidłowo aktywowana, możesz z niej korzystać bez żadnego problemu.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Bank Millennium?

Możesz mieć aplikację bankowości Millennium na max. 5 urządzeniach.

Czy w aplikacji Bank Millennium można mieć dwa lub więcej kont?

Tak, możesz mieć aktywnych kilka rachunków w aplikacji - wszystkie na Twoje dane i nazwisko.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Bank Millennium?

Zaloguj się do aplikacji, wejdź w funkcję Konta i płatności > Odbiorcy. Wybierz kontakt, który chcesz skasować i usuń go przesuwając w lewo.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna Millennium Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Produkty Bank Millennium

Kredyt hipoteczny w Millennium Bank

Kredyt konsolidacyjny w Millenium Bank

Kredyt gotówkowy w Millennium Bank

Kredyt samochodowy w Millennium Bank

Karta kredytowa w Millennium

Konto osobiste w Millennium Bank

Konto Walutowe w Millennium Bank

Konto oszczędnościowe w Millennium Bank

Konto dla dziecka Millennium Bank

Lokata w Millennium Bank

Inne produkty banku
Konto osobiste w Millennium Bank
Konto osobiste w Millennium Bank
4.7
1
Konto Walutowe w Millennium Bank
Konto Walutowe w Millennium Bank
4.7
0
Konto oszczędnościowe w Millennium Bank
Konto oszczędnościowe w Millennium Bank
4.6
1
Konto dla dziecka Millennium Bank
Konto dla dziecka Millennium Bank
4.5
0
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone