• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta bankowe
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceRaiffeisen Digital BankAplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Google Play

3.8

App Store

5.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

0

Logowanie

0.0

Przelewy

0.0

Możliwości

0.0

Innowacyjność

0.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć Raiffeisen Smart Mobile w telefonie?

Konieczne jest pobranie na smartfona aplikacji mobilnej (rekomendowane sklepy to:

  • bezpośrednio ze sklepu,
  • klikając link otrzymany z banku SMS-em (aby go otrzymać, należy wcześniej podać na stronie banku swój numer telefonu),
  • za pomocą kodu QR.

Następnie należy się zarejestrować zgodnie z podanymi wskazówkami i utworzyć własny profil. W formularzu rejestracyjnym należy podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail. Jest to konieczne, aby otrzymać kody weryfikacyjne. Podczas rejestracji użytkownik jest proszony o ustalenie sześciocyfrowego kodu PIN do logowania się. Skorzystanie z usług banku wymaga dodatkowo dokonania weryfikacji tożsamości podczas wideo rozmowy z konsultantem.

Ekran startowy w aplikacji Raiffeisen Bank

Ekran startowy aplikacji jest prosty i intuicyjny. Znajdują się na nim dostępne produkty, w tym pożyczka gotówkowa (flagowy produkt aplikacji) oraz wykaz środków użytkownika. Po przejściu w historię transakcji można zobaczyć listę wykonanych i otrzymanych przelewów, a także płatności zbliżeniowych i wypłat gotówki z bankomatu. Istnieje możliwość ustawienia ciemnego lub jasnego tła ekranu w aplikacji (w zależności od preferencji).

Jak się zalogować do aplikacji Raiffeisen Smart Mobile?

Logowanie do aplikacji jest proste. Wystarczy ją włączyć, a następnie wpisać PIN. W przypadku ustanowienia zabezpieczenia biometrycznego wystarczy odcisk palca, ale zalecane jest ustanowienie zabezpieczenia dwuskładnikowego. Jeśli użytkownik wpisze błędny kod PIN trzy razy, dostęp do konta może zostać tymczasowo zablokowany. Podczas rejestracji, przed pierwszym logowaniem, konieczna będzie wideo rozmowa z konsultantem w celu potwierdzenia tożsamości użytkownika.

Co umożliwia aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile?

Za pomocą nowoczesnej aplikacji klienci mogą wnioskować o pożyczkę do 100 000 złotych dla osób fizycznych. Aby ją uzyskać, należy mieć ważny dowód osobisty, osiągać stałe dochody z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub o dzieło, bądź renty lub emerytury oraz być właścicielem konta osobistego, na które wpływają dochody i do którego ma się dostęp w bankowości elektronicznej.

Ponadto aplikacja Raiffeisen Smart Mobile umożliwia:

  • sprawdzanie stanu konta,
  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
  • przeliczanie walut,
  • wybór tła (jasne/ciemne),
  • ukrycie danych konta na  pulpicie nawigacyjnym,
  • uwierzytelnianie biometryczne,
  • korzystanie z następujących narzędzi: kalkulator oszczędności,
  • kalkulator kredytów, kursy walut,
  • wypłatę gotówki,
  • wyszukiwanie najbliższych bankomatów albo oddziałów banku w oparciu o dane lokalizacyjne użytkownika,
  • wysyłanie dowodów wpłaty bezpośrednio z aplikacji,
  • aktywację/zakończenie zlecenia stałego.

Aplikacji można używać w dowolnym miejscu z dostępem do internetu.

Transakcje w Raiffeisen Smart Mobile

Transakcje, jakie umożliwia Raiffeisen Smart Mobile to:

  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych,
  • wzięcie pożyczki gotówkowej wraz z natychmiastowym przelaniem pieniędzy na konto klienta,
  • wypłata gotówki w bankomatach,
  • płatności zbliżeniowe telefonem.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Raiffeisen Smart Mobile

Można edytować wszystkie wprowadzone wcześniej dane z poziomu aplikacji. To m.in. numer telefonu i nazwa użytkownika. W aplikacji można także zmienić kod dostępu, usuwać odbiorców przelewów oraz wnioskować o dodatkową kwotę pożyczki (jeśli użytkownik posiada odpowiednią zdolność kredytową). Za pomocą tej usługi podpisywana jest też umowa kredytowa. Wszystko odbywa się online.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Raiffeisen Smart Mobile

Unikalną funkcją aplikacji jest możliwość wzięcia pożyczki w Raiffeisen Bank. To pożyczka gotówkowa z RRSO na poziomie 11,99%. Oferta skierowana jest do osób fizycznych. Kosztem zaciągnięcia zobowiązania są odsetki wynikające z oprocentowania. Dostępna kwota kredytu wynosi od od 5000 do 150 000 zł i na okres do 120 miesięcy.

Warunkiem skorzystania z oferty jest przeprowadzenie wideorozmowy za pomocą Raiffeisen Smart Mobile. Podczas niej trzeba potwierdzić tożsamość za pomocą dowodu osobistego oraz udzielić niezbędnych informacji, m.in. o dochodach. Kolejnym krokiem jest wybór parametrów pożyczki i potwierdzenie dochodów przez zalogowanie się do swojego rachunku bankowego. Czas wydania decyzji kredytowej wynosi średnio 20 minut. Pożyczkobiorca sprawdzany jest wtedy w BIK. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku następuje elektroniczne podpisanie umowy o pożyczkę, a środki zostają przelane na konto użytkownika.

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Raiffeisen Smart Mobile

Aplikacja Raiffeisen Smart Mobile cechuje się najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Dane są zaszyfrowane podczas przesyłania oraz są zabezpieczone hasłem dostępu oraz biometrią. Potwierdzenie tożsamości użytkownika odbywa się za pomocą wideoweryfikacji. Aby skorzystać z oferty Raiffeisen Smart Mobile, wystarczy polski dowód osobisty i krótka rozmowa wideo z konsultantem. Aplikacja nie udostępnia danych użytkownika innym firmom ani organizacjom.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Raiffeisen Smart Mobile

W przypadku problemów z logowaniem się do aplikacji należy skontaktować się z konsultantem Raiffeisen Digital Bank. Logowanie odbywa się za pomocą PIN-u i /lub biometrii - jeśli użytkownik zapomni swojego kodu, musi wysłać prośbę o ustanowienie nowego, który da mu dostęp do konta. Po zalogowaniu się należy od razu zmienić PIN.

Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Ocena na Google Play

3.8

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Ocena w App Store

5.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Raiffeisen Bank

Czy aplikacja Raiffeisen Smart Mobile jest darmowa?

Tak, jest to darmowa usługa.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Raiffeisen Smart Mobile?

Należy zablokować dostęp do konta z poziomu innych urządzeń lub telefonicznie kontaktując się z konsultantem. Koniecznie należy poinformować o zdarzeniu Raiffeisen Bank.

Czy aplikacja Raiffeisen Smart Mobile przetwarza dane z telefonu?

Tak, to m.in. dane lokalizacyjne oraz dostęp do kamery i głośnika urządzenia. Pełna lista przetwarzanych przez aplikację danych znajduje się w opisie aplikacji w sklepach Google Play i App Store. Użytkownik musi wyrazić zgodę na dostęp do tych danych podczas zakładania konta w aplikacji.

Czy mogę korzystać z aplikacją Raiffeisen Smart Mobile w trybie samolotowym?

Tryb samolotowy włącza moduł offline, a to uniemożliwia wykonywanie oraz odbieranie połączeń oraz wiadomości SMS, ale nie odbiera dostępu do funkcji niewymagających połączenia z siecią GSM. Aplikacja powinna działać poprawnie.

Czy mogę korzystać z aplikacji Raiffeisen Smart Mobile na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak, można korzystać z aplikacji na telefonie niezarejestrowanym w Polsce.

Czy aplikacja Raiffeisen Smart Mobile będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Tak, ale konieczne będzie zaktualizowanie numeru użytkownika w zasobach banku i ewentualnie ponowne przejście weryfikacji.

Jak przenieść Raiffeisen Smart Mobile na nowy telefon?

Wystarczy pobrać aplikację na nowe urządzenie, a następnie zalogować się na swoje konto użytkownika.

Czy aplikacja Raiffeisen Smart Mobile będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, dane pozostają w aplikacji. Konieczne będzie zainstalowanie aplikacji na nowym urządzeniu.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Raiffeisen Smart Mobile?

Aplikację można zainstalować na kilku urządzeniach, ale nie można z niej korzystać na nich jednocześnie.

Czy w aplikacji Raiffeisen Smart Mobile można mieć dwa lub więcej kont?

Aplikacja Raiffeisen Smart Mobile powstała przede wszystkim po to, aby można było z jej poziomu wnioskować o pożyczkę gotówkową na rachunek osobisty użytkownika, ale bank powinien udostępniać możliwość posiadania więcej niż jednego konta.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Raiffeisen Smart Mobile?

Należy odnaleźć go na liście odbiorców i kliknąć ikonę “Usuń” lub “Usuń z listy zdefiniowanych odbiorców”.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna Raiffeisen Smart Mobile w Raiffeisen Digital Bank

Google Play

3.8

App Store

5.0

AppGallery

0.0

Produkty Raiffeisen Digital Bank

Kredyt gotówkowy w Raiffeisen Digital Bank

Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone