• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolscePekao S.A.Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

4.5/5

Logowanie

4.0

Przelewy

5.0

Możliwości

5.0

Innowacyjność

4.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć PeoPay w telefonie?

Aplikację PeoPay pobierzesz z serwisu Google Play lub iOS app store. Jest ona w pełni darmowa. Aby z niej korzystać, wystarczy ją zainstalować. Do poprawnego funkcjonowania, aplikacja musi zostać zainstalowania na systemie Android w wersji 6.0 lub iOS 12.1.1 lub nowszym.

Ekran startowy w aplikacji Pekao Bank

Po zalogowaniu się do aplikacji będziesz mieć dostęp do ekranu startowego, który zawiera wszelki podstawowe informacje oraz skróty do najważniejszych opcji. Natychmiast po zalogowaniu:

  • Zobaczysz dostępne środki.
  • Zlecisz przelew krajowy, wciskając łatwy do znalezienia skrót.
  • Skorzystasz z funkcji BLIK.
  • Zapłacisz zbliżeniowo lub skanerem.
  • Przejrzysz ostatnie transakcje.
  • Przejdziesz do listy płatności, historii transakcji, oraz ofert dostępnych w banku.
  • Przejdziesz do menu, w którym znajdziesz wszystkie pozostałe opcje bankowości.

PeoPay można również konfigurować. W opcjach programu możesz dodać które produkty wyświetlają się w pasku kafelkowym i dodać skróty do różnych funkcji aplikacji oraz zainstalować dodatkowe widgety jak panel rodzica.

Jak się zalogować do aplikacji PeoPay

Pierwsze logowanie do systemu jest nieco bardziej złożonym procesem. Podczas niego zweryfikujesz swoją tożsamość oraz ustalisz hasło do bankowości mobilnej.

  1. Uruchom aplikację i wybierz opcję “zaloguj”.
  2. Wprowadź numer klienta z umowy o konto osobiste i kliknij “Dalej”.
  3. Wprowadź numer PESEL.
  4. Otrzymasz PIN w wiadomości SMS. Wprowadź go do aplikacji.
  5. Ustaw hasło do aplikacji.
  6. Bank zadzwoni do ciebie za pomocą systemu IVR, który poda ci kod aktywacyjny. Zapisz go, a następnie wprowadź do aplikacji.
  7. Ustal 4-cyfrowy PIN do PeoPay.
  8. Aplikacja jest teraz w pełni gotowa do użycia!

Po pierwszym logowaniu, w przyszłości wejdziesz do aplikacji za pomocą samego numeru PIN.

Co umożliwia aplikacja PeoPay

PeoPay pozwala na prowadzenie bankowości internetowej za pomocą komórki bez żadnych ograniczeń. W aplikacji znajdziesz dostęp do wszystkich systemów i produktów, do których jesteś przyzwyczajony w codziennym użytkowaniu. PeoPay umożliwia między innymi:

  • Płatności zbliżeniowe.
  • Płatności na telefon i przelewy BLIK.
  • Przelewy krajowe i zagraniczne oraz express ELIXIR.
  • Dostęp do wszystkich produktów i ich historii.
  • Możliwość aktywacji nowych produktów, w tym pożyczek i karty kredytowej na klik.
  • Wypłaty gotówki z terminali.
  • Wymianę walut po preferencyjnych kursach.
  • Obsługę rachunki indywidualnego i firmowego z jednej aplikacji.
  • Zakładanie rachunków i składanie wniosków.
  • Podsumowanie wydatków w podziale na kategorie.
  • Kalendarz płatności zaplanowanych.
  • Zarządzanie kartami debetowymi do rachunków.
  • Oraz wiele więcej!

Transakcje w PeoPay

Bank udostępnia wiele różnych metod przeprowadzania transakcji. Każdą z nich możesz wykorzystać również za pomocą PeoPay, w tym:

  • Przelewy na dowolny rachunek w kraju lub za granicą.
  • Przelewy natychmiastowe Express Elixir.
  • Przelewy na numer telefonu.
  • Płatności zbliżeniowe oraz BLIK.
  • Ustanawianie i edycję zleceń stałych.
  • Płacenie w internecie kodem QR.
  • Doładowanie telefonu oraz Apple Pay.
  • Automatyczne płatności za przejazd autostradą.

Edycja ustawień konta za pomocą aplikacji PeoPay

Aplikacja pozwala również dostosować ustawienia konta, umożliwiając zmianę informacji, limitów, oraz innych konfigurowalnych opcji, w tym:

  • Edycja limitów transakcji.
  • Zastrzeżenie karty.
  • Konfiguracja płatności zbliżeniowej.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji PeoPay

Sam wiesz najlepiej, co jest ci najbardziej potrzebne. Bank Pekao jest tego świadom, dlatego jego aplikacja posiada szereg opcji pozwalających na edycję konta. Użytkownicy mogą przypisywać wybrane produkty jak konta osobiste i firmowe do kafelek informacyjnych na stronie głównej, zmieniać, jakie skróty pojawiają się na środku ekranu startowego, oraz wybierać w liście pomocnych widgetów. Dzięki temu rozwiązaniu każdy może dostosować PeoPay pod swoje upodobania.

Bezpieczeństwo aplikacji PeoPay

Aplikacja PeoPay jest w pełni bezpieczna. Skomplikowany system rejestracji zapewnia bank, że twojego konta nie aktywuje osoba niepowołana. Ustalany przez ciebie PIN z kolei zapewnia, że nawet gdy zgubisz telefon, nikt nie będzie mógł wejść na twoje konto bankowe. Jeżeli posiadasz na swojej komórce antywirusa i bezpiecznie używasz sieci, twojemu kontu bankowemu nic nie zagrozi.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej PeoPay

Jeżeli trzykrotnie wpiszesz błędnie swój PIN do PeoPay, konieczne będzie ponowne aktywowanie aplikacji. Wejdź ponownie w ekran logowania i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Proces ten przebiegnie tak samo, jak opisywane wcześniej pierwsze logowanie.

Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao - podsumowanie

PeoPay jest jedną z najbardziej rozbudowanych aplikacji bankowości mobilnej, czego dowodem są jej wysokie oceny. Dzięki PeoPay dokonasz dowolnych płatności oraz skorzystasz z interesujących cię produktów banku. Szeroki zasób opcji konfigurowania aplikacji umożliwia dostosowanie jej do twoich unikalnych potrzeb.

Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Ocena na Google Play

0

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Ocena w App Store

0.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Pekao Bank

Czy aplikacja PeoPay jest darmowa?

Tak. Aplikacja jest kompletnie bezpłatna, zarówno w instalacji, jak i użytkowaniu.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją PeoPay?

Jeśli zgubisz telefon lub zostanie ci on skradziony, należy niezwłocznie zalogować się do bankowości internetowej przez przeglądarkę i dezaktywować aplikację mobilną. W przyszłości będziesz mógł uruchomić ją ponownie na nowym urządzeniu lub po odzyskaniu poprzedniego.

Czy aplikacja PeoPay przetwarza dane z telefonu?

Nie, aplikacja nie potrzebuje danych z komórki do poprawnego funkcjonowania.

Czy mogę korzystać z aplikacją PeoPay w trybie samolotowym?

Nie, ponieważ wymaga ona dostępu do internetu.

Czy mogę korzystać z aplikacji PeoPay na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Tak. Aplikacja powinna funkcjonować bez problemu.

Czy aplikacja PeoPay będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Tak. Nowy numer telefonu i tak należy wprowadzić w profilu bankowości internetowej, aby bank mógł nawiązać z tobą kontakt w razie potrzeby.

Jak przenieść PeoPay na nowy telefon?

Aplikację należy ponownie zainstalować na nowym urządzeniu.

Czy aplikacja PeoPay będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, choć może wymagać ponownej aktywacji.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację PeoPay?

Aplikacja może być aktywna na maksymalnie 3 urządzeniach jednocześnie.

Czy w aplikacji PeoPay można mieć dwa lub więcej kont?

Tak. Mogą to być zarówno konta osobiste, jak i firmowe.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji PeoPay?

Należy wejść w zakładkę “odbiorcy”, w której znajduje się lista zapisanych osób.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna PeoPay w Pekao Bank

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Produkty Pekao S.A.

Kredyt gotówkowy w Pekao

Kredyt samochodowy w Pekao S.A.

Kredyt konsolidacyjny w Pekao S.A.

Kredyt hipoteczny w Pekao S.A.

Karta kredytowa w Pekao

Konto oszczędnościowe w Pekao S.A.

Konto dla dziecka w Pekao S.A.

Konto osobiste w Pekao Bank

Konto walutowe w Pekao

Lokata w Pekao

Inne produkty banku
Konto oszczędnościowe w Pekao S.A.
Konto oszczędnościowe w Pekao S.A.
4.5
0
Konto dla dziecka w Pekao S.A.
Konto dla dziecka w Pekao S.A.
4.7
1
Konto osobiste w Pekao Bank
Konto osobiste w Pekao Bank
4.4
1
Konto walutowe w Pekao
Konto walutowe w Pekao
4.5
0
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone