Pożyczki pozabankowe
Informacje o pożyczkach pozabankowychArtykuły o pożyczkach pozabankowych
Pożyczki bez BIK - najlepsze ofertyPożyczki dla każdego - bez odmowy i zbędnych formalnościPożyczki online bez weryfikacji - najlepsze ofertyPożyczki dla zadłużonych - najlepsze oferty
Oferty chwilówek
KreduNetcreditCashteroPieniadze-pozyczkaRatkaFenikoProvidentWandooCrezuWongaAvintoSzybka Gotówka
Informacje o chwilówkach
Oferty pożyczek na raty
AASA PolskaSuper GroszMoniakPieniadze-pozyczkaRatkaRataProOpenaSmartneyProvidentWongaCreditstarCrediTu
Informacje o pożyczkach na raty
Oferty pozabankowych kart kredytowych
  • Pozabankowa karta płatnicza Axi Card Smart
  • Pozabankowa karta płatnicza w ByCard
  • Pozabankowa karta płatnicza Halvo
  • Pozabankowa karta płatnicza PROVI SMART
  • Pozabankowa karta płatnicza w Vialet
  • Pozabankowa karta płatnicza w Zefin
  • Pozabankowa karta płatnicza Cardina
Informacje o pozabankowych kartach kredytowych
RankingiRanking najlepszych chwilówek
RankingiRanking pożyczek na raty
RankingiRanking pozabankowych kart kredytowych
Kredyty
Informacje o kredytachArtykuły o kredytach
Kredyt na remont - najlepsze oferty 2025Całkowity koszt kredytu - wszystko co trzeba wiedziećProblemy ze spłatą kredytu - jakie rozwiązania proponują banki?Raport BIK - jak sprawdzić historię kredytową w 2025 roku?Co to jest zdolność kredytowa? - wszystko co trzeba wiedziećKredyt ratalny - wszystko co trzeba wiedzieć
Oferty kredytów hipotecznych
  • Kredyt hipoteczny w VeloBanku
  • Kredyt hipoteczny w PKO Bank
  • Kredyt hipoteczny w Pekao S.A.
  • Kredyt hipoteczny w mBank
  • Kredyt hipoteczny w Alior Bank
  • Kredyt hipoteczny w Millennium Bank
  • Kredyt hipoteczny w BPS Bank
  • Kredyt hipoteczny w Pocztowy Bank
Informacje o kredytach hipotecznych
Oferty kredytów gotówkowych
  • Pożyczka gotówkowa w VeloBanku
  • Kredyt gotówkowy SKOK Stefczyka
  • Kredyt gotówkowy w Raiffeisen Digital Bank
  • Kredyt gotówkowy Santander Consumer Bank
  • Kredyt gotówkowy w PKO
  • Kredyt gotówkowy w Pekao
  • Kredyt gotówkowy w Inbank
  • Kredyt gotówkowy Alior Bank
Informacje o kredytach gotówkowych
Oferty kredytów samochodowych
  • Kredyt samochodowy w VeloBanku
  • Kredyt samochodowy w Santander Consumer Bank
  • Kredyt samochodowy w Credit Agricole Bank
  • Kredyt samochodowy w BNP Paribas Bank
  • Kredyt samochodowy w mBank
  • Kredyt samochodowy w Alior Bank
  • Kredyt samochodowy w Pekao S.A.
  • Kredyt samochodowy w Toyota Bank
Informacje o kredytach samochodowych
Oferty kredytów konsolidacyjnych
  • Kredyt konsolidacyjny w Raiffeisen Digital Bank
  • Kredyt konsolidacyjny w PKO
  • Kredyt konsolidacyjny w Alior Bank
  • Kredyt konsolidacyjny w BNP Paribas
  • Kredyt konsolidacyjny w Citi Handlowy
  • Kredyt konsolidacyjny w Credit Agricole
  • Kredyt konsolidacyjny w VeloBanku
  • Kredyt konsolidacyjny w ING Bank
Informacje o kredytach konsolidacyjnych
Oferty kart kredytowych
  • Karta kredytowa mBank
  • Karta kredytowa BOŚ Bank
  • Karta kredytowa BNP Paribas
  • Karta kredytowa BPS Bank
  • Karta kredytowa PKO
  • Karta kredytowa Alior Bank
  • Karta kredytowa Credit Agricole
  • Karta kredytowa w Pekao
Informacje o kartach kredytowych
Kalkulatory
Kalkulator zdolności kredytowejKalkulator RRSO
RankingiRanking kredytów hipotecznychKalkulatoryKalkulator kredytu hipotecznegoPromocjePromocje kredytów hipotecznych
RankingiRanking kredytów gotówkowychKalkulatoryKalkulator kredytu gotówkowegoPromocjePromocje kredytów gotówkowych
RankingiRanking kredytów samochodowychKalkulatoryKalkulator kredytu samochodowegoPromocjePromocje kredytów samochodowych
RankingiRanking kredytów konsolidacyjnychKalkulatoryKalkulator kredytu konsolidacyjnegoPromocjePromocje kredytów konsolidacyjnych
RankingiRanking kart kredytowychPromocjePromocje kart kredytowych
Konta
Informacje o kontachArtykuły o kontach
Konto dla seniora - wszystko co musisz wiedziećSaldo konta - czym jest i jak je sprawdzić?Pełnomocnictwo do konta bankowegoKonto techniczne - dla kogo, po co, jak działa?Wspólne konto bankowe
Oferty kont osobistych
  • Konto osobiste w PKO BP
  • Konto osobiste w Pekao Bank
  • Konto osobiste w BNP Paribas Bank
  • Konto osobiste w VeloBanku
  • Konto osobiste w Nest Bank
  • Konto osobiste w BOŚ Bank
  • Konto osobiste w Alior Bank
  • Konto osobiste w Inteligo
Informacje o kontach osobistych
Oferty kont oszczędnościowych
  • Konto oszczędnościowe w PKO BP
  • Konto Oszczędnościowe Start w Raiffeisen Digital Bank
  • Konto oszczędnościowe w mBank
  • Konto oszczędnościowe w ING Bank
  • Konto oszczędnościowe w Santander Bank
  • Konto Oszczędnościowe w Aion Bank
  • Konto oszczędnościowe w Pekao S.A.
  • Konto oszczędnościowe w Citi Handlowy
Informacje o kontach oszczędnościowych
Oferty kont dla dzieci
  • Konto dla dziecka w PKO BP
  • Konto dla dziecka w Santander Bank
  • Konto dla dzieci w mBank
  • Konto dla dziecka w ING Bank
  • Konto dla dziecka w Alior Bank
  • Konto dla dziecka w Credit Agricole
  • Konto dla dziecka w BNP Paribas
  • Konto dla dziecka w Citi Handlowy
Informacje o kontach dla dziecka
Oferty kont walutowych
  • Konto walutowe w PKO BP
  • Konto walutowe w mBanku
  • Konto walutowe w Alior Bank
  • Konto walutowe w ING Bank
  • Konto walutowe w Santander Bank
  • Konto Waluta w Nest Bank
  • Konto walutowe w Wise
  • Konto Walutowe w Millennium Bank
Informacje o kontach walutowych
Oferty lokat bankowych
  • Lokata w Inbank
  • Lokata w Credit Agricole
  • Lokata w Raiffeisen
  • Lokata w Alior Bank
  • Lokata w Pocztowy Bank
  • Lokata w BNP Paribas
  • Lokata w VeloBanku
  • Lokata w Nest Banku
Informacje o lokatach bankowych
Oferty kont premium
  • Konto Premium w PKO BP
  • Konto Premium w Alior Bank
  • Konto Premium w Citi Handlowy
  • Konto Premium Santander Bank
  • Konto Premium w mBank
  • Konto Premium w Millennium Bank
  • Konto Premium w Pekao S.A.
  • Konto Premium w Credit Agricole
Informacje o kontach premium
KalkulatoryKalkulator sesji Elixir
RankingiRanking kont osobistychPromocjePromocje kont osobistych
RankingiRanking kont oszczędnościowychKalkulatoryKalkulator kapitalizacji odsetekPromocjePromocje kont oszczędnościowych
RankingiRanking kont dla dzieciPromocjePromocje kont dla dzieci
RankingiRanking kont walutowychPromocjePromocje kont walutowych
RankingiRanking lokat bankowychKalkulatoryKalkulator zysku z lokatyPromocjePromocje lokat bankowych
RankingiRanking kont premium
Pośrednicy kredytowi

Co może zaoferować nam pośrednik kredytowy? Czy warto skorzystać z jego usług? Jak wybrać dobrego pośrednika, a czego unikać? Wszystko co musisz wiedzieć o pośrednikach kredytowych.

Oferty pośredników kredytowych
Loando DirectOpen FinanceExpanderNotusFines S.ALendiBancovoGrupa ANGLendo
Informacje o pośrednikach kredytowych
akredo.plBanki w PolsceToyota BankAplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Google Play

2.2

App Store

1.6

AppGallery

0.0

Produkty Toyota Bank

Kredyt samochodowy w Toyota Bank

Karta kredytowa w Toyota Bank

Konto oszczędnościowe w Toyota Bank

Konto osobiste w Toyota Bank

Lokata Standard w Toyota Bank

Nasza ocena aplikacji

0

Logowanie

0.0

Przelewy

0.0

Możliwości

0.0

Innowacyjność

0.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć aplikację mobilną Toyota Bank?

Przede wszystkim należy pobrać aplikację Toyota Bank na telefon z App Store lub Google Play. Trzeba też przygotować swój identyfikator, telekod oraz PESEL lub REGON (dotyczy firm). Następnie należy zadzwonić na infolinię i podczas rozmowy z automatycznym konsultantem wybrać w menu opcję 1 - Usługi bankowe, a potem 2 - Aktywuj dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej. Podczas rozmowy trzeba zidentyfikować się zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami i zamówić jednorazowe hasło (SMS 1) do aktywacji Mobilnej Autoryzacji. Kolejnym krokiem jest zalogowanie się do systemu bankowości elektronicznej (konto.toyotabank.pl) identyfikatorem i otrzymanym hasłem (SMS 1).

Potem należy ustalić mocne, stałe hasło do bankowości elektronicznej, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa oraz nadać nazwę urządzeniu, na którym została zainstalowana aplikacja mobilna. Wtedy w systemie bankowości elektronicznej wyświetli kod - trzeba go wprowadzić w aplikacji. Oprócz niego trzeba wpisać także jednorazowy kod, który przyjdzie na numer telefonu użytkownika. Na koniec należy podać PIN do aplikacji mobilnej. Prawidłowe zakończenie procesu potwierdzą komunikaty w aplikacji i bankowości elektronicznej.

Ekran startowy w aplikacji Toyota Bank

Użytkownik, który pobierze aplikację, zobaczy na ekranie startowym ekran z napisem “Rejestracja urządzenia”, a obok niego komunikat “Skorzystanie z aplikacji mobilnej wymaga aktywacji aplikacji”. Należy wtedy kliknąć na czerwony przycisk znajdujący się na dole ekranu, czyli “Rejestracja urządzenia”. Po tym aplikacja automatycznie przeprowadzi użytkownika przez cały proces. Po założeniu konta należy kliknąć przycisk “logowanie”. Na ekranie wyświetlą się dostępne dla użytkownika funkcję. Jeśli klient loguje się po to, aby potwierdzić wykonywaną transakcję, od razu zobaczy ekran z dwoma opcjami: “Akceptuj” i “Odrzuć”. Na dole będzie znajdował się licznik czasu pozostałego na decyzję. Klient ma 5 minut na podjęcie decyzji. Oprócz sekcji “Autoryzacje” można też wejść w sekcję “Ustawienia”.

Jak się zalogować do aplikacji mobilnej Toyota Bank?

Logowanie do aplikacji Mobilna Autoryzacja jest bardzo proste. Należy wykonać dwie czynności:

  1. Włączyć aplikację w telefonie.
  2. Wpisać kod i/lub zastosować skanowanie biometryczne.

Następnie można dokonać potwierdzenia transakcji lub potwierdzić logowanie w bankowości elektronicznej. Do logowania potrzebny jest dostęp do internetu.

Co umożliwia aplikacja Mobilna Autoryzacja?

Aplikacja Toyota Bank służy tylko do potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji. Nie jest aplikacją mobilnej bankowości. Nie można w niej sprawdzić swojego salda ani wykonać w niej przelewów. Toyota Bank informuje, że obecnie trwają prace nad rozszerzeniem funkcjonalności aplikacji na Apple Pay.

Transakcje w Mobilna Autoryzacja

Mobilna Autoryzacja nie służy do wykonywania transakcji (wysyłania przelewów). Za jej pomocą można potwierdzić logowanie oraz transakcje realizowane przez bankowość elektroniczną. Zastępuje ona token fizyczny. Jest dodatkowym wsparciem bezpieczeństwa danych i środków użytkownika.

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji Mobilna Autoryzacja Toyota Bank

Aplikacja umożliwia mobilną autoryzację transakcji wykonywanych za pomocą serwisu bankowości elektronicznej. Za jej pomocą nie zmienia się większości ustawień konta. Można zmienić sposób logowania z używania kodu na skanowanie biometryczne lub na odwrót. Edycji danych należy dokonywać za pomocą serwisu transakcyjnego.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

Praktyczną funkcją aplikacji Mobilna Autoryzacja jest potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji. Do aplikacji można się zalogować ustalonym podem lub za pomocą TouchID i FaceID. Wystarczy wcześniej włączyć logowanie biometryczne w ustawieniach aplikacji.

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej Toyota Bank

Użytkowanie aplikacji Mobilna Autoryzacja jest bezpieczne. Dane użytkownika są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką prywatności. Klient musi wyrazić zgodę na ich przetwarzanie podczas zakładania konta. Nie ma możliwości zalogowania się przez osoby trzecie na konto użytkownika. Aplikacja zabezpieczona jest kodem i/lub skanowaniem biometrycznym. Podstawową kwestią bezpieczeństwa, o której każdy powinien pamiętać, jest niepodawanie swojego hasła osobom trzecim. Należy też ustalić kod łatwy do zapamiętania, ale trudny do odgadnięcia przez inne osoby. W przypadku kradzieży telefonu trzeba niezwłocznie zgłosić ten fakt na infolinii. Bank na żądanie klienta zablokuje konto użytkownika. Aplikacja spełnia wymogi dyrektywy PSD2 w zakresie tzw. SCA (Strong Customer Authorization) i Dynamic Linking, co umożliwieniu klientom identyfikację autoryzowanej operacji.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Toyota Bank

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej Mobilna Autoryzacja mogą się pojawić, jeśli użytkownik błędnie wprowadzi swój PIN. W przypadku trzykrotnej pomyłki aplikacja zostanie zablokowana. Aby ją odblokować, należy wejść na stronę logowania i zalogować się identyfikatorem i swoim hasłem. Po tym system poprosi o dodanie urządzenia na nowo.

Jak odinstalować aplikację mobilną Toyota Bank?

Aby odinstalować aplikację mobilną Toyota Bank, należy przytrzymać przez kilka sekund ikonę “Mobilna Autoryzacja” na pulpicie. Gdy pojawi się menu z opcjami, trzeba wybrać opcję “Odinstaluj” lub krzyżyk. Po kliknięciu w nią aplikacja poprosi o potwierdzenie działania “Czy na pewno chcesz usunąć aplikację?”. Jeśli użytkownik zaznaczy “tak”, aplikacja zostanie usunięta. Można ją oczywiście ponownie zainstalować i zalogować się do swojego konta, jeżeli nie zostało wcześniej usunięte.

Mobilna Autoryzacja stanowi uzupełnienie bankowości internetowej Toyota Bank. Na jakie wady i zalety wskazują jej użytkownicy?

 

Wady i zalety aplikacji mobilnej Mobilna Autoryzacja

Zalety
  • Prosta w obsłudze.

  • Dostępne logowanie biometryczne.

  • Wady
  • Mała liczba dostępnych funkcjonalności (logowanie i potwierdzenia przelewów).

  • Konieczność dzwonienia na infolinię podczas zakładania konta w aplikacji.

  • Aplikacja Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank - podsumowanie

    Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja umożliwia logowanie do konta i autoryzację transakcji. Na ten moment to jedyne dostępne funkcjonalności, ale Toyota Bank informuje, że ma w planach ich rozszerzenie. Nie ma możliwości zalogowania się do bankowości elektronicznej bez aplikacji. Jednak dzięki temu środki oraz dane użytkownika są podwójnie zabezpieczone. Proces założenia konta w aplikacji i jednocześnie bankowości elektronicznej jest wieloetapowy i wymaga zarówno dostępu do internetu na innym urządzeniu, jak i kontaktu z infolinią. Później jednak wystarczy tylko proste potwierdzenie każdego logowania czy wykonanej transakcji za pomocą kodu lub skanowania biometrycznego. Aplikacja Mobilna Autoryzacja jest darmowa. Można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

    Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

    Ocena na Google Play

    2.2

    Pobierz aplikacjęGoogle Play
    Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

    Ocena w App Store

    1.6

    Pobierz aplikacjęApp store
    Aplikacja mobilna Mobilna Autoryzacja w Toyota Bank

    Ocena w AppGallery

    0.0

    Pobierz aplikacjęAppGallery

    Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną Toyota Bank

    Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja jest darmowa?
    Tak, aplikacja jest darmowa.
    Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją Mobilna Autoryzacja?
    Dostęp do aplikacji jest zabezpieczony hasłem, dlatego po kradzieży telefonu dane i środki klienta powinny być bezpieczne. Kradzież telefonu można zgłosić przez infolinię Toyota Bank, aby zablokować dostęp do bankowości elektronicznej.
    Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja przetwarza dane z telefonu?
    Tak, Mobilna Autoryzacja przetwarza dane - użytkownik musi wyrazić na to zgodę podczas instalowania aplikacji. Pełna lista danych, które przetwarza aplikacja Toyota Bank, znajduje się w jej opisie na stronach sklepów online.
    Czy mogę korzystać z aplikacją Mobilna Autoryzacja w trybie samolotowym?
    Taka możliwość powinna być dostępna.
    Czy mogę korzystać z aplikacji Mobilna Autoryzacja na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?
    Tak, jest taka możliwość.
    Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja będzie działała po zmianie numeru telefonu?
    Tak, aplikacja będzie działała po zmianie telefonu, ale konieczne jej pobranie jej na nowe urządzenie oraz logowanie.
    Jak przenieść aplikację Mobilna Autoryzacja na nowy telefon?
    Należy ją pobrać, a następnie zalogować się, używając wcześniej ustalonego hasła i/lub uwierzytelnienia biometrycznego.
    Czy aplikacja Mobilna Autoryzacja będzie działała po zmianie urządzenia?
    Tak, aplikacja będzie działała po zmianie urządzenia.
    Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację Mobilna Autoryzacja?
    Nie ma możliwości dodać więcej niż jednego urządzenia mobilnego do autoryzacji logowania i transakcji.
    Czy w aplikacji Mobilna Autoryzacja można mieć dwa lub więcej kont?
    Tak, jest taka możliwość. W aplikacji można wybrać profil (numer klienta), którego transakcje autoryzuje się w danym momencie. Aby to zrobić, należy przed logowaniem w aplikacji wybrać w lewym górnym rogu menu, a następnie opcję "Rejestruj/rejestruj ponownie"
    Jak usunąć odbiorcę z aplikacji Mobilna Autoryzacja?
    Należy to zrobić z poziomu bankowości internetowej (aplikacja służy jedynie do potwierdzania logowania i realizowanych w bankowości elektronicznej transakcji). Do tego trzeba wejść w zakładkę “Przelewy”, a następnie w opcję “Zarządzaj odbiorcami”. Tak można usunąć odbiorcę z aplikacji.

    Empty comments
    Zostaw swój komentarz!
    Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
    Dodaj komentarz
    Twoja ocena
    5
    Dodaj komentarz
    Twoja ocena
    5
    Inne produkty banku
    Konto oszczędnościowe w Toyota Bank
    Konto oszczędnościowe w Toyota Bank
    4.0
    0
    Konto osobiste w Toyota Bank
    Konto osobiste w Toyota Bank
    4.0
    0
    Lokata Standard w Toyota Bank
    Lokata Standard w Toyota Bank
    4.5
    0
    FacebookTwitterLinkedInYouTube
    Kredyty
    Banki w Polsce
    Konta
    Płatności
    Pożyczki pozabankowe
    Oszczędności
    Bezpieczeństwo
    Pośrednicy kredytowi
    Zadłużenia
    Pomoc socjalna w Polsce
    Polityka prywatnościRegulamin

    2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone