• Pożyczki pozabankowe
    • Chwilówka
    • Pożyczka na raty
    • Pozabankowa karta kredytowa
    • Kredyty
    • Kredyt gotówkowy
    • Kredyt konsolidacyjny
    • Kredyt hipoteczny
    • Kredyt na samochód
    • Karta kredytowa
    • Konta
    • Konto oszczędnościowe
    • Konto osobiste
    • Konto dla dziecka
    • Konto walutowe
    • Lokata bankowa
    • Kalkulator zdolności kredytowej
    • Kalkulator RRSO
    • Kalkulator kredytu gotówkowego
    • Kalkulator kredytu hipotecznego
    • Kalkulator kredytu konsolidacyjnego
    • Kalkulator kredytu samochodowego
    • Ranking kredytów gotówkowych
    • Ranking kart kredytowych
    • Ranking kredytów konsolidacyjnych
    • Ranking kredytów hipotecznych
    • Ranking chwilówek
    • Ranking pożyczek na raty
    • Ranking kont osobistych
    • Ranking kont oszczędnościowych
    • Ranking kont walutowych
    • Ranking kont dla dzieci
    • Ranking kredytów samochodowych
    • Ranking lokat bankowych
akredo.plBanki w PolsceSGB BankAplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Nasza ocena aplikacji

0

Logowanie

0.0

Przelewy

0.0

Możliwości

0.0

Innowacyjność

0.0

Sylwia Przyboś
Autor recenzji
Sylwia Przyboś

Jak założyć SGB Mobile w telefonie?

Należy pobrać aplikację z oficjalnego sklepu Google Play lub App Store. Następnie trzeba ją jednorazowo aktywować i uwierzytelnić się jako użytkownik. Aplikacja przeprowadzi klienta przez cały proces. Należy wybrać jedną z dwóch ścieżek aktywacji aplikacji w zależności od tego, czy korzysta się z bankowości internetowej czy nie. Klienci z bankowością internetową mogą całą aktywację przeprowadzić samodzielnie. Wyświetli im się „Samouczek”, który krok po kroku pokaże im, co robić. Aktywacja składa się wtedy z pięciu kroków m.in. podanie loginu i aktywacja kodem z SMS-a. Jeśli klient nie ma bankowości internetowej, aktywacja odbędzie się z pomocą Call Center.

Ekran startowy w aplikacji SGB Bank

Na ekranie startowym pojawia się miejsce na wpisanie PIN-u do logowania. Oprócz tego znajdują się na nim: możliwość kontaktu z Call Center, możliwość szukania najbliższych placówek i bankomatów oraz bezpośredni dostęp do usługi BLIK. Użytkownik może także ustawić opcję widoczności dostępnych środków bez logowania się do aplikacji.

Jak się zalogować do aplikacji mobilnej SGB Bank?

Do aplikacji mobilnej SGB można logować się za pomocą nadanego przez nas, indywidualnego numeru PIN lub biometrycznie.

Co umożliwia aplikacja SGB Mobile?

Aplikacja SGB Mobile umożliwia:

  • sprawdzanie stanu konta oraz historii transakcji,
  • wysyłanie i ponawianie przelewów,
  • kompleksowe zarządzanie kartami – ich aktywację, zmianę limitów, oraz blokowanie i zastrzeganie,
  • płacenie i wypłacanie pieniędzy z bankomatów BLIKIEM,
  • aktywowanie płatności mobilne i płacenie smartfonem.

Za pomocą aplikacji SGB Mobile można także zarządzać subskrypcjami (sprawdzać serwisy, do których została dodana karta), dodawać karty do cyfrowych portfeli oraz je usuwać, a także korzystając z geolokalizacji znajdować najbliższe placówki oraz bankomaty SGB.

Transakcje w SGB Mobile

Użytkownicy, którzy korzystają z aplikacji SGB Mobile, mają możliwość:

  • wysyłania i odbierania przelewów krajowych i zagranicznych,
  • sprawdzania stanu konta,
  • wysyłania przelewów BLIK,
  • płacenia telefonem,
  • pobierania pieniędzy z bankomatów za pomocą aplikacji,
  • płacenia za przejazdy autostradą bez stania w korkach (usługa Autopay).

Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji SGB Mobile

Aplikacja SGB Mobile umożliwia dodawanie i usuwanie odbiorców przelewów, zmianę dziennych limitów transakcji. Za jej pomocą można także w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest karta płatnicza SGB oraz zablokować pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. Dodatkowa funkcjonalność Active dla użytkowników urządzeń marki Garmin umożliwia sprawdzanie aplikacji danych dotyczących aktywności sportowej oraz kondycji.

Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji SGB Mobile

Aplikacja mobilna SGB Mobile posiada wszystkie funkcje bankowości mobilnej. Dodatkowo można aktywować usługę Autopay, aby bezpiecznie płacić za przejazdy autostradą. Nie trzeba tracić czasu na stanie w korkach - zamiast się zatrzymywać wystarczy zwolnić, a opłata naliczy się automatycznie. Trzeba tylko zarejestrować swoje auto, a Autopay zadziała nawet gdy kierowca nie będzie miał przy sobie telefonu. W SGB Mobile można także otworzyć konto bankowe na selfie. Ponadto osoby korzystające z usługi Active w SGB Mobile mogą co miesiąc wygrywać vouchery do sklepów Decathlon.

Bezpieczeństwo aplikacji SGB Mobile

Aplikacja SGB Mobile jest w pełni bezpieczna. Dane oraz środki znajdujące się na koncie klienta są odpowiednio zabezpieczone. Aplikacja jest odporna na ataki, a dostęp do niej ma tylko konkretny użytkownik dysponujący kompletem danych dostępowych.

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej SGB Mobile

Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej SGB Mobile mogą wystąpić, gdy użytkownik błędnie wpisze kod PIN. W przypadku zablokowania aplikacji przez trzykrotne podanie nieprawidłowego PIN-u, można ją odblokować kontaktując się z Call Center lub ponownie ją aktywując. Obie opcje są dostępne na ekranie SGB Mobile. Po połączeniu się z infolinią i weryfikacji klient otrzyma od konsultanta jednorazowy kod, który należy wpisać po wybraniu przycisku „Kontynuuj”. Natomiast po wprowadzeniu jednorazowego kodu należy wybrać „Dalej”. Potem wystarczy ustawić nowy PIN do aplikacji.

Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej - podsumowanie

Aplikacja mobilna SGB Mobile posiada szeroką funkcjonalność, która sprawia, że zdecydowanie warto ją pobrać. Dzięki niej klient ma dostęp do rachunku kiedy chce, realizuje przelewy w dowolnym momencie, korzysta z portfeli cyfrowych i BLIKA, zarządza subskrypcjami oraz zmienia limity. Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB. Za jej pomocą można zarządzać swoimi finansami szybko i wygodnie, bez wychodzenia z domu. Podczas instalowania aplikacji można założyć konto na selfie (0 zł za założenie i prowadzenie konta oraz 0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli klient zapłaci nią przynajmniej 5 razy w miesiącu). Aplikacja posiada ciekawe usługi dodatkowe, takie jak Autopay czy Active. Najważniejszy jest jednak fakt, że umożliwia kompletne korzystanie z najważniejszych funkcji bankowości mobilnej.

Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Ocena na Google Play

0

Pobierz aplikacjęGoogle Play
Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Ocena w App Store

0.0

Pobierz aplikacjęApp store
Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Ocena w AppGallery

0.0

Pobierz aplikacjęAppGallery

Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną SGB Bank

Czy aplikacja SGB Mobile jest darmowa?

Tak, aplikacja jest darmowa.

Co zrobić po kradzieży telefonu z zainstalowaną aplikacją SGB Mobile?

Konto użytkownika jest zabezpieczone - aby się do niego dostać, trzeba zalogować się za pomocą kodu i/lub skanowania biometrycznego. Jednak po kradzieży telefonu z aplikacją warto zadzwonić na infolinię banku i zablokować swoje konto. W ten sposób użytkownik ma pewność, że jego środki są bezpieczne.

Czy aplikacja SGB Mobile przetwarza dane z telefonu?

Tak. Pełna lista przetwarzanych danych znajduje się w opisie aplikacji w sklepach Google Play oraz AppStore.

Czy mogę korzystać z aplikacją SGB Mobile w trybie samolotowym?

Tak, ale potrzebny jest dostęp do internetu.

Czy mogę korzystać z aplikacji SGB Mobile na telefonie niezarejestrowanym w Polsce?

Jest taka możliwość.

Czy aplikacja SGB Mobile będzie działała po zmianie numeru telefonu?

Aplikacja będzie działała po zmianie numeru telefonu, jednak należy zmienić te dane w swoim koncie w aplikacji przed zmianą numeru.

Jak przenieść SGB Mobile na nowy telefon?

Należy zainstalować aplikację na nowym urządzeniu oraz zalogować się do swojego konta, a dopiero później usunąć ją na starym urządzeniu.

Czy aplikacja SGB Mobile będzie działała po zmianie urządzenia?

Tak, wystarczy ją pobrać na nowe urządzenie i zalogować się do swojego konta.

Na ilu urządzeniach mogę zainstalować aplikację SGB Mobile?

Program można instalować bez ograniczeń.

Czy w aplikacji SGB Mobile można mieć dwa lub więcej kont?

Tak, jest taka możliwość.

Jak usunąć odbiorcę z aplikacji SGB Mobile?

Należy wejść w ustawienia, a następnie w sekcję odbiorców. W tym miejscu można usunąć wybranego odbiorcę.

Empty comments
Zostaw swój komentarz!
Nie znaleźliśmy żadnej opinii o tym produkcie. Pomóż innym klientom. Podziel się swoją opinią jako pierwszy.
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Dodaj komentarz
Twoja ocena
5
Zadaj pytanie
Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej

Google Play

0.0

App Store

0.0

AppGallery

0.0

Produkty SGB Bank

Karta kredytowa w SGB

Konto oszczędnościowe w SGB Bank

Konto osobiste w SGB

Inne produkty banku
Konto oszczędnościowe w SGB Bank
Konto oszczędnościowe w SGB Bank
4.2
0
Konto osobiste w SGB
Konto osobiste w SGB
4.0
0
Pośrednicy
Zadłużenia
Banki
Oszczędności
Bezpieczeństwo
Płatności

2022 © Akredo.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone