Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0
0
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć SGB Mobile w telefonie?
Należy pobrać aplikację z oficjalnego sklepu Google Play lub App Store. Następnie trzeba ją jednorazowo aktywować i uwierzytelnić się jako użytkownik. Aplikacja przeprowadzi klienta przez cały proces. Należy wybrać jedną z dwóch ścieżek aktywacji aplikacji w zależności od tego, czy korzysta się z bankowości internetowej czy nie. Klienci z bankowością internetową mogą całą aktywację przeprowadzić samodzielnie. Wyświetli im się „Samouczek”, który krok po kroku pokaże im, co robić. Aktywacja składa się wtedy z pięciu kroków m.in. podanie loginu i aktywacja kodem z SMS-a. Jeśli klient nie ma bankowości internetowej, aktywacja odbędzie się z pomocą Call Center.
Ekran startowy w aplikacji SGB Bank
Na ekranie startowym pojawia się miejsce na wpisanie PIN-u do logowania. Oprócz tego znajdują się na nim: możliwość kontaktu z Call Center, możliwość szukania najbliższych placówek i bankomatów oraz bezpośredni dostęp do usługi BLIK. Użytkownik może także ustawić opcję widoczności dostępnych środków bez logowania się do aplikacji.
Jak się zalogować do aplikacji mobilnej SGB Bank?
Do aplikacji mobilnej SGB można logować się za pomocą nadanego przez nas, indywidualnego numeru PIN lub biometrycznie.
Co umożliwia aplikacja SGB Mobile?
Aplikacja SGB Mobile umożliwia:
- sprawdzanie stanu konta oraz historii transakcji,
- wysyłanie i ponawianie przelewów,
- kompleksowe zarządzanie kartami – ich aktywację, zmianę limitów, oraz blokowanie i zastrzeganie,
- płacenie i wypłacanie pieniędzy z bankomatów BLIKIEM,
- aktywowanie płatności mobilne i płacenie smartfonem.
Za pomocą aplikacji SGB Mobile można także zarządzać subskrypcjami (sprawdzać serwisy, do których została dodana karta), dodawać karty do cyfrowych portfeli oraz je usuwać, a także korzystając z geolokalizacji znajdować najbliższe placówki oraz bankomaty SGB.
Transakcje w SGB Mobile
Użytkownicy, którzy korzystają z aplikacji SGB Mobile, mają możliwość:
- wysyłania i odbierania przelewów krajowych i zagranicznych,
- sprawdzania stanu konta,
- wysyłania przelewów BLIK,
- płacenia telefonem,
- pobierania pieniędzy z bankomatów za pomocą aplikacji,
- płacenia za przejazdy autostradą bez stania w korkach (usługa Autopay).
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji SGB Mobile
Aplikacja SGB Mobile umożliwia dodawanie i usuwanie odbiorców przelewów, zmianę dziennych limitów transakcji. Za jej pomocą można także w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest karta płatnicza SGB oraz zablokować pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. Dodatkowa funkcjonalność Active dla użytkowników urządzeń marki Garmin umożliwia sprawdzanie aplikacji danych dotyczących aktywności sportowej oraz kondycji.
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji SGB Mobile
Aplikacja mobilna SGB Mobile posiada wszystkie funkcje bankowości mobilnej. Dodatkowo można aktywować usługę Autopay, aby bezpiecznie płacić za przejazdy autostradą. Nie trzeba tracić czasu na stanie w korkach - zamiast się zatrzymywać wystarczy zwolnić, a opłata naliczy się automatycznie. Trzeba tylko zarejestrować swoje auto, a Autopay zadziała nawet gdy kierowca nie będzie miał przy sobie telefonu. W SGB Mobile można także otworzyć konto bankowe na selfie. Ponadto osoby korzystające z usługi Active w SGB Mobile mogą co miesiąc wygrywać vouchery do sklepów Decathlon.
Bezpieczeństwo aplikacji SGB Mobile
Aplikacja SGB Mobile jest w pełni bezpieczna. Dane oraz środki znajdujące się na koncie klienta są odpowiednio zabezpieczone. Aplikacja jest odporna na ataki, a dostęp do niej ma tylko konkretny użytkownik dysponujący kompletem danych dostępowych.
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej SGB Mobile
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej SGB Mobile mogą wystąpić, gdy użytkownik błędnie wpisze kod PIN. W przypadku zablokowania aplikacji przez trzykrotne podanie nieprawidłowego PIN-u, można ją odblokować kontaktując się z Call Center lub ponownie ją aktywując. Obie opcje są dostępne na ekranie SGB Mobile. Po połączeniu się z infolinią i weryfikacji klient otrzyma od konsultanta jednorazowy kod, który należy wpisać po wybraniu przycisku „Kontynuuj”. Natomiast po wprowadzeniu jednorazowego kodu należy wybrać „Dalej”. Potem wystarczy ustawić nowy PIN do aplikacji.
Jak odinstalować aplikację mobilną SGB Mobile?
Aby odinstalować aplikację mobilną SGB Mobile, należy odnaleźć ją w zainstalowanych aplikacjach w telefonie bądź przytrzymać jej ikonkę na pulpicie telefonu. Po kilku sekundach pojawi się krótka lista dostępnych czynności, w tym m.in. “Odinstaluj” (lub sam krzyżyk, bez komunikatu). Po kliknięciu w tę opcję pojawi się pytanie “Czy na pewno chcesz odinstalować aplikację SGB Mobile?”. Wystarczy kliknąć “tak”, aby odinstalować aplikację.
Wady i zalety aplikacji mobilnej
szeroka funkcjonalność,
łatwa obsługa,
fakt, że SGB Mobile jest darmowa,
dodatkowa usługa dla osób aktywnych,
możliwość aktywacji usługi Autopay,
proste blokowanie i odblokowanie aplikacji,
bezpieczeństwo.
możliwe problemy z aktywacją usługi BLIK,
aplikacja przetwarza dużą ilość danych użytkownika.
Aplikacja mobilna SGB Mobile w Spółdzielczej Grupie Bankowej - podsumowanie
Aplikacja mobilna SGB Mobile posiada szeroką funkcjonalność, która sprawia, że zdecydowanie warto ją pobrać. Dzięki niej klient ma dostęp do rachunku kiedy chce, realizuje przelewy w dowolnym momencie, korzysta z portfeli cyfrowych i BLIKA, zarządza subskrypcjami oraz zmienia limity. Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB. Za jej pomocą można zarządzać swoimi finansami szybko i wygodnie, bez wychodzenia z domu. Podczas instalowania aplikacji można założyć konto na selfie (0 zł za założenie i prowadzenie konta oraz 0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli klient zapłaci nią przynajmniej 5 razy w miesiącu). Aplikacja posiada ciekawe usługi dodatkowe, takie jak Autopay czy Active. Najważniejszy jest jednak fakt, że umożliwia kompletne korzystanie z najważniejszych funkcji bankowości mobilnej.
Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną SGB Bank
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0