Aplikacja mobilna IKO w PKO BP
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0
4.5/5
Logowanie
Przelewy
Możliwości
Innowacyjność
Jak założyć IKO w telefonie?
Wejdź do sklepu z aplikacjami Twojego urządzenia: Google Play, App Store lub AppGallery i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę „IKO” lub „PKO”. Następnie kliknij ikonę aplikacji i przycisk pobierania.
Aplikację IKO może pobrać na telefony z systemami Android, iOS oraz Huawei. Co ważne, telefon musi spełniać wymagania techniczne, aby aplikacja mogła funkcjonować:
- iOS 10.x lub nowsze
- Android 6.0 lub nowsze
Ekran startowy w aplikacji PKO BP
Darmowa aplikacja mobilna IKO jest bardzo prosta w obsłudze. Na ekranie startowym aplikacji znajdziesz podstawowe informacje na temat swojego konta w PKO BP:
- stan finansów na koncie,
- przycisk płatności BLIK,
- przycisk przelewów,
- historię transakcji,
- ikonę Mój Profil,
- menu dolne: Start, Płatności, Moje produkty, Oferta oraz Więcej.
Ekran startowy aplikacji mobilnej PKO BP można modyfikować, tak aby przedstawiał informacje, które najbardziej interesują użytkownika. Na ekranie głównym IKO możesz wyświetlić dostępne limity na karcie kredytowej, stan oszczędności na lokatach czy rachunkach oszczędnościowych.
Jak się zalogować do aplikacji IKO?
Pierwsze logowanie do aplikacji bankowości mobilnej PKO BP wymaga aktywacji aplikacji. Poniżej przedstawiamy jak krok po kroku zalogować się do IKO:
- Otwórz aplikację IKO i kliknij Dalej.
- Wybierz przycisk Aktywuj aplikację, jeśli jesteś klientem PKO BP lub Otwórz konto na selfie.
- Kliknij przycisk Rozpocznij.
- Wprowadź numer klienta lub login oraz hasło do serwisu internetowego iPKO, które znajdziesz w umowie.
- Nadaj PIN do aplikacji. PIN będziesz potrzebny do logowania do IKO oraz potwierdzania transakcji przy użyciu aplikacji.
- W aplikacji IKO kliknij przycisk Aktywuj aplikację.
- Wyraź zgodę na włączenie mobilnej autoryzacji aby w pełni korzystać z funkcji aplikacji mobilnej.
- Kliknij przycisk “Poproś o kod aktywacyjny”, aby otrzymać 4-cyfrowy kod aktywacyjny w formie wiadomości głosowej. Następnie wprowadź otrzymany kod aktywacyjny.
- Gratulacje! Właśnie aktywowałeś aplikację mobilną banku PKO.
Po pierwszym logowaniu kolejne logowania będą wymagały potwierdzenia tożsamości przez podanie kodu PIN do aplikacji lub logowania przez odcisk palca, a także przez Face ID.
Co umożliwia aplikacja IKO?
Aplikacja IKO umożliwia zarządzanie kontem osobistym w PKO Banku Polskim. Za pośrednictwem aplikacji możesz:
- płacić telefonem,
- korzystać z funkcji BLIK,
- zlecać przelewy zewnętrzne, wewnętrzne, zagraniczne,
- złożyć wniosek o kredyt,
- założyć nowy rachunek w banku,
- wymienić pieniądze w kantorze internetowym,
- ustawić zlecenie stałe,
- skontaktować się z biurem obsługi klienta,
- dokonać opłaty za korzystanie z autostrad,
- doładować telefon,
- i wiele więcej.
Z pomocą aplikacji IKO zrealizujesz praktycznie wszystkie czynności związane z obsługą Twojego konta w PKO. Możesz również skorzystać z nowych produktów: złożyć wniosek o kartę kredytową czy pożyczkę online. Aplikacja IKO znacznie ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez bank, bez konieczności wizyty w placówce czy logowania do bankowości elektronicznej w serwisie internetowym banku PKO.
Z pomocą aplikacji IKO zrealizujesz praktycznie wszystkie czynności związane z obsługą Twojego konta w PKO. Możesz również skorzystać z nowych produktów: złożyć wniosek o kartę kredytową czy pożyczkę online. Aplikacja IKO znacznie ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez bank, bez konieczności wizyty w placówce czy logowania do bankowości elektronicznej w serwisie internetowym banku PKO.
Transakcje w IKO
Z pomocą aplikacji IKO zlecić każdy przelew możliwy do zrealizowania w banku PKO BP. W IKO możesz zlecić:
- przelew na inny rachunek w PKO,
- przelew zewnętrzny do innego banku,
- przelew na telefon za pośrednictwem BLIK,
- przelew zagraniczny,
- przelew do urzędu skarbowego,
- przelew natychmiastowy,
- ustawić zlecenie stałe,
- dokonać płatności dzielonej płatność (split payment),
- przelew Western Union,
- płatność za parkowanie,
- opłatę za autostradę,
- opłacić mandat.
Ustawienia konta i możliwość ich edycji za pomocą aplikacji IKO
Aplikacja mobilna PKO BP daje możliwość sprawnego zarządzania kontem. Wygląd IKO i prezentowane na ekranie startowym funkcje możesz dopasować do swoich potrzeb. Spersonalizuj swoją aplikację IKO do aktualnych potrzeb i nie szukaj informacji na wielu stronach. Jak to zrobić?
- W IKO rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia a następnie Ekran startowy.
- Wybierz produkty, które chcesz widzieć i ustal ich kolejność.
- Przesuwaj, ukrywaj lub dodawaj kafelki z produktami na ekranie startowym.
Praktyczne lub unikalne funkcje aplikacji IKO
IKO ma sporo funkcji, które umożliwiają obsługę: kont, kart, kredytów i pożyczek, lokat, ubezpieczeń i wiele więcej. Do najciekawszych usług można zaliczyć:
- możliwość płacenia za autostrady, bilety i parking z ekranu aplikacji,
- zlecanie przelewów na numer telefonu,
- mapa oddziałów banku, bankomatów i wpłatomatów,
- karty podarunkowe - możliwość wysłania prezentu bliskim,
- “Pomagaj z IKO” - funkcja wspierania różnych inicjatyw dobroczynnych.
Bezpieczeństwo aplikacji IKO
Aplikacja mobilna IKO jest w pełni bezpieczną formą obsługi konta bankowego. Jednakże, aby nie narażać swojego bezpieczeństwa oraz swoich pieniędzy należy postępować rozważnie i korzystać oprogramowania antywirusowego.
Zadbaj o swoje konto i ustal bezpieczne hasło dostępu do IKO. Nie wchodź na niebezpieczne strony i korzystaj jedynie ze sprawdzonych dostępów do Internetu.
Problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej IKO
Jeśli napotkasz problemy z logowaniem na swoje konto przez aplikację mobilną IKO lub utracisz dostęp do jedynego autoryzowanego urządzenia, koniecznie skontaktuj się z biurem obsługi klienta PKO.
Dokładnie opisz swój problem, a pracownik banku PKO pomoże Ci go rozwiązać.
Jak odinstalować aplikację mobilną PKO BP?
Aplikację można usunąć, korzystając z funkcji zarządzania aplikacjami w Twoim telefonie. Możesz to zrobić przez ustawienia swojego telefonu jak również bezpośrednio z ekranu głównego smartfonu.
Wady i zalety aplikacji mobilnej IKO
Płatności za autostrady, bilety komunikacji miejskiej i parkowanie
dostęp do płatności BLIK,
personalizowany wygląd aplikacji
logowanie na odcisk palca, Face ID lub PIN
możliwość zaciągnięcia kredytu online
kantor online z atrakcyjnymi kursami wymiany
Niskie limity płatności
Aplikacja mobilna IKO w PKO BP - podsumowanie
IKO to intuicyjna, łatwa w obsłudze aplikacja do zarządzania kontem osobistym w banku PKO. Jest to rozwiązanie idealne dla osób, które lubią załatwiać wszystkie spraw online, bez potrzeby kontaktu z pracownikami banku czy wychodzenia do placówki stacjonarnej PKO Banku Polskiego.
Najczęściej zadawane pytanie o aplikację mobilną PKO BP
Google Play
0.0
App Store
0.0
AppGallery
0.0