Zadzwoń 660 624 012
Akredo Sp. z o. o. 660 624 012 kontakt@akredo.pl 0.00
ul. Poznańska 7/3 Warszawa Mazowieckie 00-680 Polska
facebook linkedin youtube google plus

Bezpieczne finanse ON-LINE: czy ufać konsultacjom przez telefon?

2017.03.16 |
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Ocena: 4,50 / 4 osób

Fintech Akredo bazuje na komunikacji ON-LINE, upraszczając procedury bankowe do minimum. Rozmową przez telefon możemy wyjaśnić większość newralgicznych kwestii, niezbędnych bankom do połączenia naszych zobowiązań czy zaciągnięcia korzystnego kredytu. Oszczędzamy czas, mamy pewność obiektywnej selekcji ofert. Jedyne, co musimy zrobić, to zaufać konsultantowi. No właśnie, jak zaufać kiedy zadaje nam tyle niewygodnych pytań?

Czy możemy zaufać konsultacjom telefonicznym w kwestii naszych finansów? W dobie oszustw „na wnuczka” na pewno trzeba być ostrożnym. Nieznajomość świata finansów i działanie na własną rękę to z kolei ryzyko, które może zniszczyć naszą zdolność kredytową na wiele lat. Chcąc jednak oszczędzić czas i obniżyć koszty swoich zobowiązań, sprawdź wcześniej, o co może pytać konsultant Akredo i bądź przygotowany na sprawne opanowanie swojej sytuacji finansowej – bez wychodzenia z domu i na najlepszych dla Ciebie warunkach.

 

Finanse ON-LINE: ufać czy nie ufać?

 

Nieufność w kwestiach finansowych to wręcz cecha narodowa Polaków. Nie ufamy bankom, doradcom finansowym, pośrednikom i analitykom. Skomplikowana terminologia bankowa i zawiłości prawne nie sprzyjają zdobywaniu zaufania klientów. Przekonani o czyhających za każdym rogiem spekulacjach i podstępach, o wszędobylskiej lichwie i zamiarze intencyjnego oszukania nas, ostrożnie podchodzimy do konsultacji naszej sytuacji finansowej z nieznajomymi. W swojej ostrożności umknąć nam może jednak fakt, że przez własne asekuranctwo możemy nieumyślnie ściągnąć na siebie finansowe kłopoty. Jakie?

 

Bezpieczne finanse on-line

 

Co ryzykujesz działając na własną rękę?

 

Samodzielnie szukając rozwiązań finansowych dla siebie spowodować możemy chociażby zbyt dużą ilość złożonych zapytań do BIK, które obniżają naszą zdolność kredytową. Skutkiem tego jest utrata wiarygodności rzetelnego klienta w oczach każdego banku. Zaplątać się także możemy w bardziej ryzykowne i w trudne do spłaty „chwilówki”. Kuszące otrzymanie gotówki do ręki, bez sprawdzania naszych możliwości spłaty, często jest czynnikiem decydującym. Zapominamy o sformułowaniach „drobnym druczkiem” w umowie pożyczki, o galopujących odsetkach za każdy dzień opóźnienia w spłacie i krótkie terminy rozliczeniowe. Nieznajomość prawa szkodzi, a nieznajomość prawa bankowego potrafi dosłownie zniszczyć nasze finanse. Korzystanie z wypracowanego modelu współpracy z bankami, jaki ma w swoim doświadczeniu fintech Akredo, pomaga uniknąć tego typu nieostrożności. Składając zapytanie o kredyt lub konsolidację za pośrednictwem konsultanta Akredo, złożony zostaje tylko jeden wniosek do BIK. Nasza zdolność kredytowa pozostaje więc bez szwanku, a spektrum wyboru mamy nieporównywalnie szersze, bo z nawet 10 banków. Dlatego warto jest korzystać z wiedzy eksperckiej osób, które na finansach zjadły zęby. Jeśli w dodatku konsultacja jest bezkosztowa, jak w przypadku Akredo, a w zamian otrzymać możemy fachową, indywidualnie dopasowaną do naszej sytuacji poradę finansową, możemy tylko zyskać.

 

Na czym polega fenomen zadowolonych Klientów Akredo?

 

To na czym zna się Akredo, to liczby. A liczby nie kłamią. Ponad 6360 zadowolonych klientów i łączna wnioskowana kwota konsolidacji w wysokości 269 000 000 zł, mówią same za siebie. Akredo pomaga uporządkować trudną sytuację finansową szybko, sprawnie i na najlepszych warunkach dla naszej indywidualnej sytuacji finansowej.
Fintech Akredo rozwinął usługę przyjazną i zrozumiałą dla Klienta, upraszczając do minimum niezbędne procedury. Wypełnienie wniosku kredytowego z fintechem zajmuje 7 minut, nie wymaga wychodzenia z domu, a rzetelna i uczciwa oferta nawet z 10 banków przychodzi do Klienta w ciągu zaledwie 24 godzin. I to zupełnie za darmo. Jak to możliwe?

 

Bezpieczne finanse on-line

 

Za pośrednictwem platformy www.akredo.pl wypełniamy 1 prosty wniosek. Na tej podstawie Akredo analizuje naszą historię finansową, a następnie oblicza zdolność kredytową w 9 bankach jednocześnie. Po upływie kilku godzin Klient otrzymuje gotowe oferty kredytów – dopasowane do wyrażonych we wniosku potrzeb i indywidualnej sytuacji finansowej. Może je samodzielnie porównać, skonsultować z bliskimi, przemyśleć. Bez pośpiechu, nacisków i presji tempa decyzji. Przejrzystość formuły ofert oraz zupełnie darmowa usługa również sprzyjają podjęciu najlepszej dla Klienta decyzji. W najwygodniejszej dla niego formie, w najdogodniejszym dla niego miejscu i w czasie, którego potrzebuje na podjęcie decyzji.

 

Kobiety o wiek się nie pyta!” czyli jakie pytania może Ci zadać konsultant ON-LINE?

 

Może nam się wydawać, że minimum formalności związanych z konsultacją kredytową ON-LINE wiąże się też z udzielaniem minimum informacji: o nas, o naszych finansach, o sytuacji i stylu życia. Cedując na pracownika Akredo żmudne formalności, warto poświęcić mu chwilę uwagi i nie obrażać się na zadawane nam pytania. Wbrew pozorom, odpowiedzi na nie zawsze są uzasadnione zapotrzebowaniem banku na wiedzę o kredytobiorcy.

 

Finanse on-line bezpiecznie

 

Jakie newralgiczne pytania mogą pojawić się już podczas pierwszej rozmowy z konsultantem Akredo? Wysokość zarobków. To podstawa. Jak również forma zatrudnienia czy sposób otrzymywania wynagrodzenia (na konto czy w formie gotówkowej „do ręki”). Zostaniemy zapytani także o wiek (uwaga Panie, nie obrażamy się) oraz o stan cywilny (bank na prawdę musi to wiedzieć). W przypadku osób rozwiedzionych pojawi się pytanie o wysokość alimentów, jeśli takowe są zasądzone. Pytanie o ilość dzieci i osób na utrzymaniu – kolejne z serii „must have”. Zapytani zostaniemy też o ilość zobowiązań finansowych (zaciągniętych pożyczek i kredytów we wszystkich bankach i instytucjach poza bankowych, w tym „chwilówek”) – warto znać ich dokładną wysokość. Jeśli nie braliśmy nigdy wcześniej kredytu, zostaniemy zapytani o ewentualny zakup ratalny, np. sprzętu RTV/AGD lub mebli.

Po wersji podstawowej, w zależności od udzielonych odpowiedzi na wcześniejsze pytania, spodziewać się możemy kilku pytań precyzujących naszą sytuację finansowo-rodzinną. Pamiętajmy przy tym, że ich konieczność nie wynika z wścibskiego charakteru konsultanta, a jest niezbędna do jak najlepszego dopasowania do nas oferty konsolidacji kredytów lub uzyskania najlepszego dla nas kredytu gotówkowego. Zatem warto zacisnąć zęby i udzielić rzeczowych odpowiedzi. Poświęcimy na to kilka minut, a zaoszczędzimy sobie wielu wizyt w różnych placówkach i udzielania wielokrotnie tych samych odpowiedzi na bardzo podobne pytania (co będzie jeszcze bardziej frustrujące).

 

Dodatkowe pytania od konsultanta ON-LINE

 

Oprócz pytań podstawowych, wymienionych wyżej, w zależności od udzielonych odpowiedzi, konsultant może poprosić nas o odpowiedź na podobne pytania do tych poniżej. Warto być na nie przygotowanym. A zatem:

 

Pytania konsultanta finansowego on-line

  • Czy zaciągnięte kredyty spłacamy terminowo?
  • Jeśli nie, to jak długo opóźnialiśmy się ze spłatą?
  • Czy spóźnialiśmy się ze spłatą rat dłużej niż 30 dni i ile razy nam się to zdarzyło?
  • Czy zdołaliśmy już spłacić kredyty, z których spłatą mieliśmy kłopot i nasza zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez bank w którym mieliśmy kredyt, została już wycofana?
  • Czy nasz dochód jest wolny od zajęć komorniczych?
  • Czy potrafimy pobrać wyciąg z naszego konta dla potrzeb banku (jeśli nie – konsultant może nam w tym pomóc)?

Zapisywanie danych

Proszę czekać. Dane są zapisywane

Proszę wypełnić brakujące dane

Proszę wypełnić brakujące pola przed wysłaniem zgłoszenia.

Zamknij [x]
Dziękujemy za wysłanie swoich danych

Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie w podanych godzinach

Zamknij [x]
Zostaw swój nr - oddzwonimy!
Wyrażam Akredo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poznańskiej 7/3 zgodę na: Rozwiń >>
Wyrażam Akredo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poznańskiej 7/3 zgodę na:
przetwarzanie moich danych osobowych w celach sporządzenia informacji pożyczkowych,
przetwarzanie danych w celach przedstawienia ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w tym SMS,
przedstawienie oferty handlowej i marketingowej podmiotów trzecich.
Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Akredo sp. z o. o. informuje, iż podanie danych jest dobrowolne jednakże ich niepodanie, jak również nie udzielenie powyższych zgód uniemożliwi skorzystanie z usług Akredo sp. z o. o.

 

  • Jeśli wypłatę otrzymujemy w formie gotówkowej, czy będziemy mogli przedstawić druk RCX/RCA z ZUS w celu potwierdzenia wysokości odprowadzanych przez pracodawcę składek? (jest to niezbędna informacja dla banku do wyliczenia naszej zdolności kredytowej).
  • Czy rozwód jest już sfinalizowany prawomocnym wyrokiem sądu?
  • Czy prowadząc działalność gospodarczą nie zalegamy ze składkami w ZUS i US (dokument poświadczający brak zaległości w składkach będziemy zobowiązani dostarczyć do banku)?
  • Czy dopiero zaczynamy naszą działalność gospodarczą (jak długo ją prowadzimy)?
  • Czy korzystamy ze świadczenia „500 +”  i czy takie świadczenie wpływa na to samo konto, na które wpływa wynagrodzenie?
  • Czy korzystaliśmy kiedyś z pożyczek parabankowych (tzw. „chwilówek”) i czy są przez nas spłacane terminowo? 

Po udzieleniu odpowiedzi na taką serię pytań, konsultant Akredo błyskawicznie oceni naszą zdolność kredytową i bez pudła dopasuje do nas najlepszą ofertę kredytową lub konsolidacyjną. Jeden telefon zamiast kilku wizyt w bankach i zmarnowanych wielu godzin na opowiadaniu swojej historii kredytowej w kolejnych okienkach. Warto ułatwiać sobie życie. Zwłaszcza w tak skomplikowanej dziedzinie, jak finanse. Zadowoleni Klienci Akredo to najlepsza rekomendacja, że czasami warto zaufać konsultacjom finansowym ON-LINE.

Opinie Klientów Akredo na Opineo.pl

 

Bezpieczne finanse przez telefon


Zapisywanie danych

Proszę czekać. Dane są zapisywane

Proszę wypełnić brakujące dane

Proszę wypełnić brakujące pola przed wysłaniem zgłoszenia.

Zamknij [x]
Dziękujemy za wysłanie swoich danych

Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie w podanych godzinach

Zamknij [x]
Zostaw swój nr - oddzwonimy!
Wyrażam Akredo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poznańskiej 7/3 zgodę na: Rozwiń >>
Wyrażam Akredo sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poznańskiej 7/3 zgodę na:
przetwarzanie moich danych osobowych w celach sporządzenia informacji pożyczkowych,
przetwarzanie danych w celach przedstawienia ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w tym SMS,
przedstawienie oferty handlowej i marketingowej podmiotów trzecich.
Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Akredo sp. z o. o. informuje, iż podanie danych jest dobrowolne jednakże ich niepodanie, jak również nie udzielenie powyższych zgód uniemożliwi skorzystanie z usług Akredo sp. z o. o.
2017.03.16 | Oceń artykuł
Wysyłanie danych

Proszę czekać. Dane są wysyłane

Dziękujemy za wysłanie swoich danych

Nasz konsultant zadzwoni do Ciebie w podanych godzinach

Zamknij [x]